021-41454

ویزا ایتالیا – اخذ ویزا ایتالیا

ویزا ایتالیا

ویزا ایتالیا

ویزا ایتالیا

اولین مرحله برای اخذ ویزای هر کشوری، تکمیل فرم تقاضای ویزا است.

جهت اخذ وقت سفارت ایتالیا از سفارت ایتالیا می توانید با دفتر یزدان گشت سفیران تماس حاصل فرمایید. تیم یزدان گشت سفیران مشاور و همراه شما خواهد بود.

قبل از ادامه، اگر بدنبال اخذ ویزای تحصیلی ایتالیا هستید به این لینک مراجعه نمایید: پذیرش تحصیلی ایتالیا

بدلیل درخواست بالا و حجم بالای متقاضیان معمولا تمام وقت های سفارت سریع اخذ می گردد و قطعا روند گرفتن وقت سفارت برای شما به طول خواهد انجامید.

یزدان گشت سفیران تنها  شرکت کارگزاری در زمینه تعیین وقت سفارت ایتالیا است که می توانید جهت تعیین وقت سفارت کانفرم کد دار، درخواست خود را ارائه داده و ما در کوتاهترین زمان اقدام به تعیین وقت نموده و با شما تماس خواهیم گرفت. همچنین یزدان گشت سفیران مشاور و کارگزار جهت تکمیل مدارک مورد نیاز جهت ارایه به سفارت شما عزیزان می باشد.

  • آدرس سفارت ایتالیا در تهران : تهران، خیابان آفریقا، بالاتر از تقاطع میرداماد، نبش پارک صبا، خیابان فرزان شرقی، شماره ۱۵
  • تلفن: ۲۲۰۴۷۸۰۲ الی ۳
  • ساعت کار: یکشنبه تا پنج‌شنبه، 8 الی 14

اخذ ویزا ایتالیا

ویزای توریستی ایتالیا مخصوص سفرهایی است که تفریحی هستند چه به صورت کوتاه مدت و یا دیدار با اعضای خانواده و دوستان و فامیل است. بنابراین اگر تصمیم به تحصیل یا کار در ایتالیا دارید، این نوع ویزای ایتالیا مناسب نیست و باید برای ویزای تحصیلی ایتالیا یا ویزای کار اقدام کنید.

اعتبار ویزا بستگی به تصمیم سفارت ایتالیا و نوع درخواست شما دارد. پس از صدور ویزای ایتالیا سفارت برچسب ویزا را در گذرنامه شما می‌چسباند. این برچسب شامل تمام اطلاعات اصلی ویزای ایتالیا مانند تاریخ اعتبار و میزان دفعاتی که می‌توانید با آن سفر کنید، می‌شود.

اولین مرحله برای درخواست ویزای ایتالیا، پر کردن فرم تقاضای ویزا است. فرم سفارت ایتالیا را می‌توانید از سایت فارسی سفارت در تهران دانلود کنید یا به صورت حضوری از بخش ویزای سفارت ایتالیا در تهران دریافت کنید.

برای اینکه وقت سفارت ایتالیا بگیرید، باید به صورت آنلاین اقدام کنید. سایت سفارت تمام وقت‌های موجود آینده سفارت ایتالیا را لیست کرده و می‌توانید از بین وقت‌های موجود، تاریخ موردنظرتان را انتخاب کنید.

در تاریخی که به عنوان وقت ملاقات و تحویل مدارک برای شما مشخص شده، باید در محل سفارت ایتالیا برای تحویل مدارک و انجام مصاحبه برای ویزای ایتالیا حاضر باشید. تمام مدارک را باید به صورت کاغذی همراه داشته باشید.
تصمیم سفارت در مورد ویزای ایتالیا بستگی به مجموعه‌ای از عوامل از جمله کامل بودن مدارک و مصاحبه حضوری شما در سفارت دارد.

مدارک لازم برای سفارت ایتالیا که باید در وقت ملاقات تعیین شده علاوه بر فرم تکمیل شده درخواست ویزای ایتالیا همراه داشته باشید، شامل موارد زیر است:
شناسنامه ایرانی
گذرنامه اعتبار پاسپورت باید حداقل شش ماه بیشتر از تاریخ ویزای درخواستی باشد.

در مورد قطعه عکس ها هم این که عکس ها را به ازگی گرفته باشید ضرورت دارد و باید سه در چهار رنگی باشد.

مدارک لازم برای اخذ ویزا ایتالیا

برای این که شما بتوانید ویزای توریستی ایتالیا را اخذ نمایید باید مراحلی را پشت سر بگذارید شما بعد از این که فرم های روی سایت سفارت را دریافت و پر کردید باید مدارک لازم را به عنوان پیوست ارائه دهید این مدارک عبارت است از:

  • شناسنامه ایرانی
  • گذرنامه
  • توجه داشته باشید که  اعتبار پاسپورت باید حداقل شش ماه بیشتر از تاریخ ویزای درخواستی باشد.
  • شما باید از صفحه‌های اول و دوم گذرنامه و همین طور باقی صفحاتی که در آن‌ها مهر ویزا خورده، کپی بگیرید.
  • دو قطعه عکس رنگی
  • توضیحی که درباره عکس ها ضروری به نظر می رسد این است که عکس رنگی، زمینه سفید، تمام‌رخ، در ابعاد ۴*۳ که کمتر از سه‌ماه پیش گرفته شده باشد و کاملا با ظاهر فعلی صاحب عکس همخوانی داشته باشد. طبق مقررات شنگن، عکس شما بر روی برچسب ویزا چاپ خواهد شد.

اسنادی مبنی بر وضعیت شغلی متقاضی

  • برای کارمندان بخش دولتی: ترجمه‌ی رسمی آخرین حکم کارگزینی
  • برای کارمندان بخش خصوصی‌: گواهی اشتغال به کار روی سربرگ رسمی شرکت و به زبان انگلیسی یا ایتالیایی
  • رای صاحبان شرکت‌های خصوصی: ترجمه‌ی روزنامه رسمی شرکت به همراه رزومه‌ی شرکت به زبان انگلیسی، دو سری کپی از اصل مدارک فارسی.
  • برای دانشجویان و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها: کارت بین‌المللی دانشجویی یا کارت عضویت هیئت علمی.
  • برای مشاغل آزاد: ترجمه جواز کسب و یا کارت بازرگانی
  • مشروح عملیات آخرین ماه حساب بانکی شخصی + پرینت حساب بانکی باید روی سربرگ انگلیسی بانک و مهرشده به سفارت ایتالیا ارائه شود.
  • ترجمه‌ی یک سند مالکیت، دو سری کپی از اصل مدارک فارسی
  • بلیط هواپیما یا رزرواسیون قطعی رفت و برگشت به مقصد ایتالیا
  • رزرو هتل در یک یا چند شهر ایتالیا برای کل مدت اقامت
  • بیمه مسافرتی

لینک های مرتبط:

 

مطالب مرتبط

هتل سیلایف آنتالیا ترکیه هتلی 5 ستاره زیبا ، لوکس و بسیار مجلل واقع در منطقه کمر آنتالیا ترکیه ، دارای فاصله 6 کیلومتر تا شهر قدیمی آنتالیا ، دارای فاصله 30 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آنتالیا و دارای فاصله 2 کیلومتر تا مرکز خرید و آکواریوم می باشد و این هتل با امکانات رفاهی تکمیل خود به همراه خدمه مجرب و خوش برخورد آماده پذیرایی از میهمانان تور آنتالیا می باشد.

دیدگاه‌ها

2 پاسخ

  1. با سلام و احترام آیا بجای ارائه سند مالکیت خانه میتوان اجاره نامه با کد رهگیری با مبلغ ودیعه بالا ( پول پیش ) به سفارت ارائه داد یا نه ؟

    1. سلام
      بله میتوانید داشتن ملک یکی از امتیازهای مثبت است اما میتوانیم هر سندی که دال بر حضور و وابستگی شما میباشد را ارائه دهید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :