021-41454

دبی مارینا

دبی مارینا دبی

دبی مارینا دبی

دبی این شهر زیبا و توریستی دارای محله های گوناگونی می باشد. این محله ها هر کدام دارای جاذبه های خاصی در خود می باشند که سب جذب توریست ها و گردشگران به این محله ها میشوند.

برخی محله ها در دبی ماند جبل علی دارای بندر گاه هستند و از لحاظ اقتصادی و مبادلات بی با سایر مناطق دارای نقش پر رنگی هستند.

برخی مانند بر دبی دارای اهمیت تاریخی هستند .دبی این شهر مدرن و لوکس که سراسر با اسمان خراش های زیبا و شیشه ای پوشیده شده است دارای محله ای مدرن و لوکس میباشد که به محله ی دبی مارینا در دبی معروف است.

محله ی دبی مارینا در دبی از ان دست محله های مدرن و لوکس در دبی است .این محله سراسر پر از آسمان خراش های باشکوه و برج های بلند استثنایی است که هر کدام از لحاظ معماری و دیزاین خاص و درخشان هستند .

این محله لوکس درست در کنار محله جبل علی واقع شده است .از جاذبه های گردشگری محله ی دبی مارینا در دبی میتوان به به پارک ابی وایلد وادی اشاره داشت.

امکانات رفاهی

پارک ابی بزرگ و بسیار مجهز که در خود اناع بازی های ابی و ورزش های ابی را ماند سرسره های غول پیکر ،تیوپ سواری،موج سواری،پرتاب با تیوپ و بسیاری تفریحات دیگر را دارد که این پارک ابی را به یکی از پر طرفدارترین مراکز گردشگری دبی بدل کرده است.

محله ی دبی مارینا در دبی به علت لوکس و زیبا بودن و دسترسی اسان به بسیاری مراکز تفریحی و گردشگری مکان مورد علاقه ی

بسیاری از اروپایان برای اقامت میباشد. محله ی دبی مارینا در دبی زیبایی و تجمل را با اسایش در هم امیخته و مکانی ایده ال و بی نظیر برای اقامت است و در این منطقه چندین هتل پنج ستاره بی نظیر وجود دارد که اماده ی پذیرش مسافران میباشد.

دبی مارینا بزرگترین ساحل و گردشگاه در تمام دنیا می باشد. دبی مارینا نام یک محله در دبی بوده که به معنی تفرجگاه ساحلی دبی است. این محله دارای یک کانال آب مصنوعی است که از خلیج فارس به طول ۳ کیلومتر به داخل خشکی کشیده شده و برج‌های مسکونی در اطراف آن ساخته شده است.

این منطقه همچنین دارای یک مرکز خرید به نام دبی مارینا مال نیز می باشد که در آن انواع لوازم مورد نیاز مانند: پوشاک، کیف و کفش، زیور آلات و … عرضه شده است.

دبی مارینا دبی

دبی مارینا دبی

این مرکز تفریحی یکی از گردشگاه های بزرگ دنیا به شمار می رود. در تور دبی می توانید از این مجموعه زیبا دیدن نماید. برای اطلاعات بیشتر از چگونگی سفر در تور دبی می توانید از قسمت درباره دبی نیز دیدن نمایید. 

لینک های مرتبط:

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :