021-41454

لندن در فوریه

لندن در فوریه

لندن در فوریه

لندن در فوریه

لندن در ماه فوریه اب و هوای بسیارسردی دارد و باران و برف زیادی می بارد بنابراین اگر سرمای هوا برایتان ازار دهنده است می توانید در ماه می به لندن سفر کنید که بهترین فصل برای مسافرت به انگلیس است

۱۴ فوریه روز عشاق در لندن است که همه به نام ولنتاین آن را می شناسند.

در این روز لندن تبدیل به یک شهر رومانتیک می شود و در دست همه مخصوصا جوان ها، بسته های هدیه، شکلات و خرس تدی را می توانید ببینید.

در فوریه روز تعطیل دیگری وجود ندارد اما در اواسط فوریه به مدت یک هفته مدارس تعطیل می باشند و این زمان خوبی برای مردم لندن است تا بتوانند به گردش و تفریح بپردازند

از اواخر ماه ژانویه تا اواسط ماه فوریه، چینی ها مراسم سال نو را جشن می گیرند.

این جشن بزرگترین فستیوال سال چینی ها می باشد. هر ساله مردم چینی در لندن در این روزها خانه تکانی می کنند، لباس های نو می خرند و موهای خود را کوتاه می کنند. در واقع این جشن ها از اولین یکشنبه بعد از اولین روز سال شروع می شود.

اگر در اوایل ماه فوریه به لندن سفر می کنید این فستیوال را از دست ندهید.

اواسط ماه ژانویه تا اواسط ماه فوریه زمان خوبی برای رفتن به تئاترهای جذاب لندن می باشد. در این دوره از سال شما می توانید بلیط های ارزان تئاتر پیدا کنید.

در اواسط ماه فوریه و همچنین در سپتامبر هفته مد و فشن برگزار می شود. بنابراین اگر به لباس و مد علاقه دارید و یا در صنعت پوشاک فعالیت دارید این هفته زمان بسیار مناسبی برای سفر شما به لندن است.

در اولین یکشنبه فوریه سال، مردم در لندن مراسمی به نام روز د لقک برگزار می کنند

وقت سفارت انگلیس

پیکاپ ویزا انگلیس

مطالب مرتبط

در ارمنستان و همچنین در کشور گرجستان و بعضی از مناطق قفقاز اخیرا گوشی های هوشمند یا همان اسمارت فون ها مورد حمله ویروسی آن هم به طرز وسیعی قرار گرفته اند که قربانی این حمله ویروسی بیشتر اسمارت فون ها و گوشی های هوشمند با ورژن اندروید بین 4.0.3 تا 4.4.4 را مورد توجه و خسارت نرم افزاری قرار داده است.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :