021-41454

لباس و پوشش مناسب دبی

لباس و پوشش مناسب دبی

لباس و پوشش مناسب دبی

لباس و پوشش مناسب دبی

دبی شهری زیبا و توریستی میباشد .این شهر دارای دین رسمی اسلام میباشد اگر چه بسیاری از ادیان دیگر نیز در کنار مسلمانان با ارامش زندگی میکنند . این شهر اگر چه این روزها لقب شهر جهانی را به خود گرفته است ,اما هنوز افرادی که خارج از خاورمیانه زندگی میکنند و به این شهر سفر میکنند عقیده دارند که این شهر شهری محافظه کار میباشد .

لباس و پوشش مناسب در شهر دبی اگرچه فرم اجباری ندارد و حجاب اجباری نیست اما زنان دبی در این شهر لباس بلند مشکی میپوشند که تمام بدنشان را میپوشاند و چهره خود را نیز میپوشانند .ممکن است این پوشش این تصور را ایجاد کند که زنان در دبی مظلوم و در خفا هستند و حقوقشان پایمال میشود اما باید اشاره کرد که زنان در دبی غالبا دارای تحصیلات خوب میباشند و بسیار مورد احترام هستند . انهایی که از روسری و یا روبنده استفاده می کنند بر اساس اعتقادات شخصی بوده و به مذهب خود احترام میگذارند. در این شهر در حقیقت هیچگونه محدودیت خاصی برای پوشش و نوع لباس پوشیدن وجود ندارد.اما مسلما هنگامی که به شهری میرویم که اکثریت ساکنان ان را مسلمانان تشکیل میدهند درست ان است که پوششی مناسب داشته باشیم.

مردان و زنان بومی دبی از لباس های محلی و سنتی خود استفاده میکنند .این لباس ها از جنس کتان یا پشم تهیه میشوند و کاندورا یا دشداشه نام دارند و همراه با عبایه که نوعی چادر عربی میباشد پوشیده میشوند.این لباس ها کل بدن شخص را پوشش میدهند و در عین حال خنک و بسیار راحت هستند.همان طور که اشاره شد این شهر دارای قانونی برای محدودیت پوشش نمیباشد و همه نوع پوشش در این شهر توریستی دیده میشود.لباس و پوشش مناسب در شهر دبی بی شک لباسی است که بی احترامی به اهالی مسلمان این شهر تلقی نشود ,به خصوص در ایام ماه مبارک رمضان که حساسیت بیشتر است.

نمایشگاه تجهیزات پزشکی 2018 دبی

 

نویسنده : یزدان گشت سفیران

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :