021-41454

قیمت هتل های دبی

قیمت هتل های دبی

قیمت هتل های دبی

شهر زیبا و توریستی دبی هرساله میزبان تعداد بالایی گردشگر میباشد که ازسراسر قاره ها به این شهر می ایند.شهری سراسر زیبایی و تفریح.دبی با توجه به خیل عظیم مسافرانش در تمامی ماههای سال دارای انواع متفاوتی هتل میباشد .

هتل های بسیار لوکس و مجلل که قیمت اقامت در انها سرسام اور است و در این هتل ها ازشما شاهانه پذیرایی میشود تا هتل هایی با ستاره ی کمتر اما با خدمات عالی و تمیز که تنها تجملشان کمتر شده است تا هاستل ها یا اتاق های مشارکتی.این شهر همواره در تلاش بوده تا امکان سفر و لذت بردن از دیدنی هایش را برای همه ی اقشار امکان پذیر سازد.قیمت هتل ها و مکان های اقامتی دبی در طول سال متغییر است .

هتل ها در ایام کریسمس تعطیلات سال نو که بسیاری از گردشگان به این شهر میایند در حالت High seasonیا همان بالاترین نرخ خود هستند که میشود از ماه سپتامبر تا مه .در این ایام به علت بالا بودن تعداد مسافران این شهر هتل ها قیمتشان را بالاتر میبرند اما در مقابل در ماه های گرم سال که در دبی به شدت هم گرم است و مسافر در این ایام کاهش پیدا میکند .

قیمت هتل ها پایین امده و به اصلاح off season میباشد که در ماه های ژوین تا اگوست میباشد.این تفاوت قیمت به خصوص در هتل های چند ستاره کاملا مشهود است که در زمان اوج گردشگری گاها غیر منطقی و عجیب میباشد.

برای لذت بردن از زیبایی های این شهر میتوانید به یکی از هتل های زیبای این شهر مراجعه کنید هتل هایی که در فصل گرما دارای قیمت کمتری هستند.این هتل ها با انواع امکانات بینظیر و سرویس دهی های بینظیرشان سبب اسایش و لذت بردن شما ازسفرتان میشود .

به یاد داشته باشید در فصل های گرم قیمت هتل ها کمتر و فستیوال های حراج برپا هستندتا بتوانند تعداد بیشتری گردشگر را جذب کنند.

تور دبی

دبی از فراز برج الخلیفه

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :