021-41454

قلعه قدیمی الفهیدی دبی

قلعه قدیمی الفهیدی دبی

قلعه قدیمی الفهیدی دبی

این بنا یکی از بناهای قدیمی در تور دبی می باشد که در سال 1787 برای نگهبانی از مسیرهای زمینی دبی ساخته شد و از سال 1971 به عنوان موزه مردمی از آن استفاده می شود که تصاویری از زندگانی روزهای قبل از اکتشاف نفت را نشان می دهد. از این قلعه در گذشته برای دفاع از شهر در برابر حمله همسایگان و قبایل دیگر استفاده می شده است.

al fahidi2

این قلعه طراحی بسیار خاصی دارد به طوری که هر بیننده ای را در تور دبی به خود جذب می کند. دیوار های این قلعه زیبا از مرجان ها و صدف های دریایی و سقف آن از ساق و برگ های درخت نخل ساخته شده است. این موزه یکی از مناطق پر بازدید در تور دبی می باشد که همه ساله بسیاری از گردشگران تور دبی را به خود جذب می کند.

در این قلعه همچنین گالری ای از مناظر رودخانه، خانه های سنتی عربی، مساجد، سوق، نخلستان ها و زندگی صحرایی و دریایی به تصویر  کشیده شده است. گردشگران عزیز می توانند برای اطلاعات بیشتر در تور دبی از قسمت درباره دبی نیز دیدن نمایند.

al fahidi3

برای سفر  وبازدید از جاذبه ها با ما همراه باشید .

یزدان گشت سفیران مرکز تخصصی خدمات گردشگری با یک دهه تجربه در ارائه خدمات:

نمایشگاهی،توریستی،سفارت با کسب سالها تجربه برگزاری تورهای نمایشگاهی با قیمت مناسب خدمات بسیار با کیفیتی را در اختیار مسافرین خود قرارداده.

در نظر داشته باشید تیم یزدان گشت سفیران:

با داشتن کارگزاران مجرب و داشتن تجربه کافی درزمینه خدمات گردشگری و همچنین برگزار کننده تورهای توریستی، ویژه سفارت و نمایشگاهی گروهی و انفرادی ،

میتواند انتخاب خوبی برای سفر اسوده در پناه یزدان با کمک تیم یزدان گشت سفیران باشد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر  با مجموعه یزدان گشت سفیران در تماس باشید.

۴۱۴۵۴- ۰۲۱: تلفن

۰۹۳۸۷۴۷۳۵۷۷: شماره واتس اپ

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :