021-41454

قدیمی ترین بازار های دبی

قدیمی ترین بازار های دبی

قدیمی ترین بازار های دبی

قدیمی ترین بازار های دبی

دبی شهر زیبا و توریستی می باشد که سالانه تعداد زیادی مسافر به این شهر کوچک که دارای اب و هوای گرم و خشک است سفر می کنند تا بتوانند از زیبایی های بسیار زیاد این شهر بهره ببرنمد.

دبی یکی از ان دست شهر های توریستی می باشد که در خود جاذبه های طبیعی کمی دارد اما با صرف هزینه های بالا و استفاده از دانش مهندسان با ایجاد مراکز تفریحی بسیار لوکس و مجهز بر این کمبود فایق آمده است.

این بازارها یکی از محبوب ترین جاذبه های این شهر می باشد که ریشه در فرهنگ و سنن این شهر دارد و توریست ها با سر زدن به این بازار های قدیمی بیشتر با ایین ها و سنن اهالی این شهر اشنا می شوند.

از این بازارها میتوان به بازار طلا اشاره کرد . این بازار زیبا و بسیار پر زرق و برق بعد از بازار بزرگ دبی از قدیمی‌ترین بازارهای دبی به شمار می رود.

در این بازار زیبا که چشم از تماشای ویترین های ان مجذوب می شود انواع گسترده ای از مدل های متنوع دستبند و گردنبند و زیور الات و جواهرات گرانبها به فروش می رسد.

 

گردشگری در این بازار

بسیاری از توریست ها به این بازار می ایند و به عنوان سوغات هدیه ای کوچک اما نفیس و فاخر برای عزیزانشان تهیه می کنند . این بازار قدیمی یکی از جذاب ترین جاهای دبی می باشد و یکی از بزرگترین بازارهای طلا در جهان به شمار می رود .

این بازارها از مناطق بسیار مهم و جذاب این شهر به شمار میروند که ضمن دارابودن معماری خاص و جذاب دارای انواع کالاهای بسیار خوب و درجه یک نیز می باشند.

این بازار ها اهمیت زیاد خود را از حضور بالای گردشگران کسب کرده اند و در اطراف انها انواع رستوران ها و کافه ها ی زیبا با محیط سنتی وجود دارند.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :