021-41454

فستیوال های کشور ارمنستان

فستیوال های کشور ارمنستان

فستیوال های کشور ارمنستان »

فستیوال های کشور ارمنستان

فستیوال های کشور ارمنستان

فستیوال ماهی » در11 آوریل با طبخ و خلاقیت آشپزی غذاهای از خانواده ماهی برگزار می شود.

فستیوال دلمه » طباخی غذاهایی دلمه ای و بیشتر با هدف معرفی و ترویج مزاج و غذاها ارمنی بهمراه جشن و پایکوبی

فستیوال نان » در 13 ژوئن برگزار می شود و در قلعه اربونی در جهت نشان دادن تاریخ ساخت نان و ارتباط با مناسک ارمنستان برگزار می شود.

فستیوال توت » در 4 جولای و در 240 کیلومتری شهر ایروان برگزار می شود و در این فستیوال مراحل تهیه انواع نوشیدنی های لذیذ از توت را شاهد خواهید بود.

فستیوال ناواسارد » در 11 و 12 اگوست برگزار می شود و در آن غذاهایی برای سال نو و همچنین طرز تهیه نان لواش به شیوه ارمنی و تنور های جدید ساخته شده از رس به نمایش گذاشته می شود.

فستیوال فرش » در 15 اگوست ، در استان تاووش و در شهر دلیجان برگزار می شود و در آن فرش های دست بافت ارمنی به نمایش در می آیند.

فستیوال عسل » در16 اکوست در استان تاووش و در شهر شامشادین برگزار می شود که انواع عسل های محلی تهیه و به نمایش گذاشته می شوند و همراه با ملیله ، کنده کاری بر چوب و … همراه است.

فستیوال کباب » در 185 کیلومتری شهر ایروان ، در استان لوری برگزار می شود و در شهر آختلا آشپز ها در حدود 40 نوع از انواع کباب شیشلیک و … را تهیه و عرضه می کنند.

فستیوال تئاتر بین المللی » از یکم تا دهم اکتبر برگزار می شود.

فستیوال دوازده سپتامبر » این فستیوال در واردانیس ارمنستان برگزار می گردد و ساکنین این شهر و روستاهای اطراف آن حدود هشت یا نه عدد از غذاهای ساخته شده از دانه ها آورده می شوند و همراه با جشن و پایکوبی می باشد.

مشاهده اطلاعات ، پکیج ها یا رزرو تور ارمنستان

تور وقت سفارت آمریکا در ارمنستان

برای گرفتن وقت سفارت آمریکا در ارمنستان با آژانس یزدان گشت سفیران تماس بگیرید:

021-41454

مطالب مرتبط

مهاجرت به کانادا 2016,پناهندگی در کانادا,پناهندگی در کانادا 2016,قوانین مهاجرت به کانادا 2016,اخبار مهاجرت به کانادا 2016

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :