021-41454

فستیوال خرید دبی

فستیوال خرید دبی

festival1

این فستیوال یکی از پرطرفدار ترین فستیوال ها در کل دنیا به شمار می رود و همه ساله گردشگران بسیاری در تور دبی برای حضور در این فستیوال با شکوه به این شهر زیبا سفر می کنند. در این فستیوال می توانید هر آنچه را که نیاز دارید با برند های مختلف تهیه و خریداری نمایید. همه ساله این فستیوال پذیرای میلیون ها نفر از سراسر جهان می باشد.

فستیوال دبی یکی از پر طرفدار ترین رویداد هایی است که همه ساله در دبی برگزار می شود در این  فستیوال بزرگ ، تعداد بسیار زیادی از مراکز خرید ، فروشگاه ها و شعب برندهای مشهور در دبی اقدام به فروش محصولات خود با تخفیف های عالی و باور نکردنی می نمایند .

فستیوال دبی به مهرجان دبی یا لیالی دبی نیز معوف است

فستیوال خرید دبی درواقع به دو بخش تقسیم می شود که دو فصل کاملا متفاوت از سال را به خود اختصاص می دهد . فستیوال خرید تابستانی دبی که همه ساله با برنامه های شاد و هیجان انگیز تابستانی برپا می گردد و فستیوال خرید زمستانی دبی که هم زمان با جشن سال نو میلادی شور و شوق مضاعفی به جشن کریسمس دبی خواهد داد .

جشنواره زمستانی از اول ژانویه تا اول فوریه ادامه دارد  گردشگران می توانند  در جشن  میلادی در دبی ، از خدمات بازارها و مراکز خرید دبی نهایت استفاده را برده و کالاهای ارزان غیمت و با کیفیت و حتی تولیدات برندهای مشهور را با نازلترین قیمت ها از دبی خریداری نمایند

در برگزاری فستیوال خرید دبی می توانید از سایر برنامه های ویژه و شادی که در مراکز تفریحی و در سطح شهر دبی برگزار می گردد ، مانند آتش بازی ، تئاترهای شاد خیابانی ، انواع تورهای دبی ، سیرک ، قرعه کشی ها ، نمایشگاه های کوچک و بزرگ و … بهره ببرید .همه ساله بیش از 3 میلیون گردشگر از ایران و سایر نقاط جهان برای شرکت در فستیوال خرید دبی راهی این شهر می گردند

در این برنامه اجرای برنامه های شاد موسیقی تئاتر عروسکی برنامه های مختلف سیرک آتش بازی کاریکاتور نمایش نور و صدا و دهها برنامه شاد و مفرح دیگر ترتیب داده شده است تا کودکان همپای بزرگترها از این برنامه خرید لذت کافی را ببرند.

تاریخ شروع : چهارشنبه 12 خرداد 95     01 جون 2016 میلادی

تاریخ پایان : دوشنبه 14 تیر 95      04 جون 2016 میلادی

محل برگزاری : خاورمیانه، امارات متحده عربی، دبی، فستیوال خرید دبی      Asia, Middle East, Emirate, Dubai

سطح برگزاری : خارجی، بین المللی

جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو فستیوال تور دبی با شماره تلفن زیر تماس بگیرید :

۰۲۱-41454

مطالب مرتبط

مجموعه جزیره های نخلی دبی که به عربی جزر النخیل می گویند و به انگلیسی Palm Islands می گویند به مجموع سه جزیره بسیار زیبا و توریستی در شهر دبی امارت می باشد که این جزایر عبارتند از پالم دیره (نخل دیره) ، پالم جمیرا (نخل جمیرا) و پالم جبل عالی (نخل جبل علی)

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :