021-41454

فرودگاه های دبی

فرودگاه های دبی

فرودگاه های دبی

فرودگاه های دبی

فرودگاه بین المللی دبی دارای 3 پایانه مجزا با ظرفیت جا به جایی 90 میلیون مسافر در سال است. پایانه شماره 1 فقط دارای یک سالن بوده، پایانه شماره 2 با ساختمانی مجزا در روبروی ساختمان اصلی فرودگاه قرار داشته و پایانه شماره 3 نیز دارای دو سالن مجزای A و B است.

علاوه بر این در پایانه‌های 1 و 3 مسافران می‌توانند از طریق راهروهای شیشه‌ای به راحتی به بخش‌های مختلف از جمله امور گذرنامه مراجعه کنند  تا به حال چندین جایزه‌ بین‌المللی هم برای سازند‌گانش به ارمغان آورده است.

این فرودگاه با ظرفیت هشتاد میلیون مسافر همه‌روزه از 6 صبح تا 11 شب و جمعه‌ها از 1 بعدازظهر تا نیمه شب هر ده دقیقه یک بار مسافرین را به مرکز شهر می‌رساند.

فرودگاه بین المللی دبی از طریق دو خط نزدیک به فرودگاه به شبکه قطار شهری دبی متصل است؛ به این ترتیب که خط قرمز دارای ایستگاهی در نزدیکی پایانه‌های 1 و 3 بوده و قطارها از ساعت 6 صبح تا 11 شب در طول هفته به جز روزهای جمعه مسافران را به مقصد فرودگاه و برعکس جا به جا می‌کنند.

حمل و نقل

زمان‌بندی مترو در ایام مختلف سال از جمله ماه مبارک رمضان تغییر می‌کند.به دلیل ترافیک سنگین در بیشتر ساعات روز در شهر دبی، بهترین وسیله برای رسیدن به مرکز شهر و هتلتان، مترو است و تنها اگر نیمه شب به دبی رسیدید از اتوبوس و تاکسی استفاده کنید.

فرودگاه بین المللی دبی با توجه به حجم بالای تردد مسافری مرکز رفت و آمد پروازهای خطوط هوایی مختلف از اقصی نقاط جهان بوده و پروازهای متعددی از شهرهای مختلف ایران به مقصد دبی روزانه توسط شرکت‌های هوایی داخلی و خارجی انجام می‌شود.

فرودگاه بین المللی دبی امکانات رفاهی بسیار زیادی را در اختیار شما می گذارد و هم چنین مراکز خریدی در اطرافش وجود دارد که می توانید سوغات تهیه کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :