021-41454

فرودگاه خاص دبی در وسط خلیج

فرودگاه خاص دبی

فرودگاه خاص دبی در وسط خلیج

فرودگاه خاص دبی,فرودگاه خاص دبی در وسط خلیج,فرودگاه دبی,فرودگاه های دبی,فرودگاه بین المللی دبی,بزرگترین فرودگاه دنیا

دبی با توجه به انکه شهری توریستی است باید فرودگاه های متعدد و مجهزی داشته باشد تا پاسخ گوی خیل عظیم مسافران و هوپیماهای تجاری که به خاک این شهر کوچک می ایند باشد.

دبی دارایی یک فرودگاه بین المللی بسیار مجهز و زیبا میباشد که در نوع خود بهترین فرودگاه در جهان به شمار میرود و دارای انواع امکانات بی نظیر میباشد تا باعث ارامش بیشتر مسافران شود.اما فرودگاهی در وسط خلیج در دبی در حال ساخت است که تا سال ۲۰۱۷ به اتمام خواهد رسید.

ساخت فرودگاه چه در اشل کوچک و چه در اشل بین المللی با توجه به انکه نیاز به تعبیه ی قسمت های مختلف و ساخت امکانات ویژه میباشد ضمن گران و پر هزینه بودن زمان بر نیز است و به صرف وقت و هزینه ی بالایی نیاز دارد تا فرودگاهی امن با امنیت بالا و دارای استاندارد های بین المللی شود.

این فرودگاه ها که در اندازه های کوچک و بزرگ با توجه به کارکردشان بنا میشوند برای بارگیری و حمل و نقل انواع محصولات و صادرات و واردت به کار می روند و در حقیقت قلب تپنده ی اقتصاد هر شهر به شمار می آیند.

توضیحات تکمیلی

فرودگاهی در وسط خلیج در دبی عنوان مورد توجه بسیاری از شرکت های هواپیمایی می باشد که خبر از ساخت یک فرودگاه زیبا و دیدنی در دبی را میدهد.این فرودگاه خاص که در وسط خلیج بنا خواهد شد در کنار فرودگاه بین المللی دبی بسیار مورد نیاز می بود زیرا فرودگاه بین المللی دبی در چند سال اخیر در دسته شلوغ ترین فرودگاه های جهان دسته بندی شده است و این فرودگاه به کاهش بار ترافیکی ان کمک می کند.

این فرودگاه در حقیقت مکان خاصی و تخصصی برای فرود هواپیماهای غول پیکر می باشد و در این راستا دارای طراحی و ویژگی های خاصی نیز میباشد. جالب است بدانید که تصاویر هوایی از این فرودگاه در دبی تصویر یک هواپیمای غول پیکر می باشد که فرودگاهی در وسط خلیج در دبی را با این طراحی بیش از پیش جذاب ساخته است.

تور نمایشگاه عرب هلث دبی

تور دبی

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :