021-41454

فرهنگ غذایی دبی

فرهنگ غذایی دبی

فرهنگ غذایی دبی

فرهنگ غذایی دبی

دبی شهری زیبا و مهاجر نشین است . این شهر که بیش از هشتاد درصد جمعیتش را مهاجران تشکیل داده اند دارای فرهنگ غذایی غنی و بی نظیر میباشد که از ادغام فرهنگ ها ی غذایی با یکدیگر به وجود امده است . در دبی که اکثر مهاجرانش را هندی ها و پاکستانی ها و ایرانیان تشکیل میدهند بسیاری از غذاهای مشترک بین این کشورها را می توان یافت .

این فرهنگ،  فرهنگی غنی و متفاوت است به طوری که از غذاهای چینی و ژاپنی در این شهر تا غذاهای ایتالیایی و فرانسوی در کنار انواع گسترده ای از غذاهای پر ادویه ی مراکشی و هندی وجود دارد .

گستردگی این تنوع در شهر

این شهر سراسر پر شده است از انواع رستوران های ملل مختلف که به سرو انواع غذاها با بالاترین کیفیت می پردازند . در دبی بسیاری از غذاهای لذیذ بومی وجود دارد که هنوز در میان بسیاری از توریست ها محبوب می باشند از انها میتوان به هامس و فلافل اشاره کرد .

در این شهر انواع غذاها با طعم و عطر متفاوت در رستوران هایی با دیزاین ها و ویژگی های متفاوت سرو میشوند و لذت خوردن این غذاهای لذیذ را چند برابر میکنند . رستوران های ایرانی و نقش فرهنگه غذا ایرانی در دبی بسیار پر رنگ است و رستوران های بسیار زیبای ایرانی با دیزاین و دکور خاص ایران همراه با انواع کباب ها و خورشت ها نظر بسیاری از توریست ها به خود جلب می کند .

در سفرتان به دبی این شهر زیبا و بسیار دیدنی از اشنایی با فرهنگ غذایی دبی لذت ببرید و با حضور در کافه ها و رستوران های سنتی که به ویژه در بازارهای دبی وجود دارند .طعم و مزه ی غذاهای اصیل عربی را بچشید و آن را تجربه کنید .

غذاهایی بسیار مقوی و لذیذ که غالبا از گوشت شتر و یا گاو و گوسفند تهیه می شوند و با ادویه های خوش عطر و سبزی های تازه لذیذ و خوش بو می شوند.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :