021-41454

فرار نخست وزیر تایلند به دبی

فرار نخست وزیر تایلند به دبی

فرار نخست وزیر تایلند به دبی »

دبی شهری زیبا با امکانات بسیار عالی میباشد که مهاجران ان بیش از هشتاد درصد جمعیت این شهر را تشکیل میدهند .جالب است بدانید بسیاری از افراد با قدرت و به نام نیز به این شهر مهاجرت کرده اند. چندی پیش خبری در خصوص گریختن نخست وزیر تایلند به این شهر انتشار یافت که نظر جهانیان را به دبی جلب کرد. نخست وزیر قبل تایلند یینگلوک شیناواترا که بانویی 50 ساله میباشد به اتهام فساد مالی قرار بود در دادگاه میبایست حاضر شود .

وی چنانچه مجرم شناخته میشد مجازات ده سال زندان را باید متقبل میشد . این سیاستمدار ۵۰ ساله که اصالتا اهل تایلند میباشد از یک خانواده‌ی سیاسی میباشد که این خانواده ی سیاسی بیش از ۵۱ سال است که در تایلند در زمینه ی سیاسی و بازی های سیاست دخالت دارند ، اتهام وی در زمینه ی میلیاردها دلار ضرر و خسارت ناشی شده از طرح یارانه ای برای برنجکاران نشات میگیرد.

این ماجرا که با بهانه ی عدم سلامتی و گوش درد در دادگاه حضور نیافت بر ملا شد. برخی اعتقاد دارند که بزرگان سیاسی این کشور به وی چراغ سبز برای فرار را نشان داده اند .برادر این فرد در دبی به صورت خود تبعیدی سالهاست که زندگی میکند تا از مجازات و اتهامات وارده به خود در تایلند در امان بماند .

حال بسیاری معتقدند که فرار نخست وزیر تایلند به دبی یکی از دلایلش حضور برادر وی در این شهر میباشد . در هر صورت نخست وزیر برکنار شده مذکور تا پایان عمر از فعالیت های سیاسی محروم میشود و همچنین حبس ده ساله برای او در نظر گرفته شده است .

یکی دیگر از دلایل گریختن او را بسیاری از کارشناسان نا ارامی ها اجتماعی و مشکلات احتمالی ایجاد شده از حبس ان دانسته اند لذا فرار او بهترین گزینهی انتخابی بوده است اگر چه تیتر فرار نخست وزیر تایلند به دبی این روزها در بسیاری از روزنامه های معروف جهان به چشم میخورد.

[su_button url=”/category/تور-خارجی/” style=”glass” background=”#6d8fb2″]مشاهده همه تورهای خارجی[/su_button]

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :