021-41454

غذاهای لذیذ در دبی

غذاهای لذیذ در دبی

غذاهای لذیذ در دبی

دبی شهری بسیار غنی از لحاظ تنوع غذایی میباشد .این شهر توریستی که دارای جمعیت بالایی از مهاجران میباشد و در حدود هشتاد درصد از جمعیت ان را مهاجران از کشورهای دور و اطراف تشکیل میدهند , فرهنگ غذایی متنوع و بسیار گسترده برگرفته از فرهنگ های مختلف دارد.

غذاهای لذیذ در دبی چه در رستوران های درجه یک و بسیار مدرن این شهر و چه در رستوران های ساده و دنج کنار خیابان و بازار یافت میشوند و با عطر و طعم غذاهای بی نظیر خود سبب رضایت مسافران و توریست های این شهر میشود .

در این شهر کوچک اما زیبا و مدرن انواع غذاهای ایرانی , مراکشی و هندی تا غذاهای اسیای شرقی و اروپایی را خواهید یافت که در بالاترین درجه ی کیفی ارائه میشوند .

این شهر خود دارای یک سری غذاهای خاص و مشهور می باشد که بسیاری از انان طرفداران زیادی دارد . از غذاهای لذیذ در دبی میتوان به شتر شکم پر اشاره کرد. این غذا که غذایی مخصوص مهمانی ها و عروسی میباشد بسیار وقت گیر و سخت است و عنوان بزرگ ترین وعده غذایی در جهان را در کتاب گینس به نام خود ثبت کرده است.از غذاهای دیگر بسیار محبوب در این شهر میتوان به الهریس که بسیار شبیه به حلیم در ایران میباشد میتوان اشاره کرد .

همچنین هومس , فلافل , گجیا , مجبوس , شاوارما که نوعی کباب است که داخل نان پیچیده میشود و خیلی غذاهای لذیذ دیگر در این شهر یافت میشوند .در هر سفر لذت بردن از غذاها و نوشیدنی هایی که میل میکنید در حین سفر جز مهم و لا ینفک یک سفر کامل میباشد .

لذا در سفرتان به دبی این شهر مدرن و مهاجر نشین از امتحان کردن غذاهای جدید نترسید و سعی کنید غذاهای لذیذ بومی و سنتی این شهر را نیز در منوی غذای خود بگنجانید.

تور نمایشگاه عرب هلث 2018

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :