021-41454

طراحی فونت شهری مایکروسافت برای دبی

طراحی فونت شهری مایکروسافت برای دبی

طراحی فونت شهری مایکروسافت برای دبی

طراحی فونت شهری مایکروسافت برای دبی

دبی همواره دارای انواع شگفتی ها در خود است از بلندترین برج جهان تا زمین تنیس زیر اقیانوس یا رستورانی بر فراز اسمان و بسیاری سازه های شگفت انگیز دیگر که نام این شهر را پر اوازه کرده است .این شهر همه ی اینها را گرد هم جمع کرده است و در طی صد سال توانسته به یک شهر محبوب برای گردشگران تبدیل شود.طراحی فونت شهری توسط مایکروسافت برای دبی یکی دیگر از اتفاقات خاص در دبی است.

دبی در حقیقت اولین شهری به شمار میرود که مایکروسافت برایش قلمی به نام خود طراحی و میسازد . این فونت خاص و ویژه دارای امکان استفاده از ۲۳ زبان را فراهم میکند و به طور همزمان میتوان عربی و لاتین ان را استفاده کرد. این فونت دقیق و خارق العاده به جز زبان عربی میتواند از زبان های فارسی و اردو ٫اسپانیایی یا فرانسه نیز پشتیبانی میکند. این قلم طراحیش توسط یک تیم متشکل از شیش نفر صورت گرفته است و انها ۱۸ ماه بر روی ان کار کردند.ادعا شده است که در حقیقت حدود ۱۰۰ میلیون نفر کاربر برنامه آفیس 356 نیز قادرند از توانایی ها و امکانات جدید این برنامه استفاده کنند. ولیعهد دبی در طی بیانه ای از تمام نهادها و سازمان های دولتی درخواست کرده است که از فونت جدید استفاده کنند و ان را اموزش دهند تا به صورت عمومی در بیاید .طراحی فونت شهری توسط مایکروسافت برای دبی یک برنامه ی پر هزینه برای این شهر بود و هزنه ی زیادی برای این سفارش پرداخت شده است.در سفرتان به دبی ضمن بازدید از شگفتی ها و سازه های زیبای این شهر به نمایشگاه های زیبای این شهر نیز سری بزنید و با پیشرفت و علم و تکنولوژی این شهر بیشتر اشنا شوید.طراحی فونت شهری توسط مایکروسافت برای دبی رویدادی خاص و جدید در دبی میباشد.

تور نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی

تور دبی

مطالب مرتبط

هتل حیات ریجنسی دبی,امکانات هتل حیات ریجنسی دبی,تصاویر هتل حیات ریجنسی دبی,هتل hyatt regency دبی ,اطلاعات هتل حیات ریجنسی دبی

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :