021-41454

شهر میلان در دست بزرگان معمـاری دنیا

شهر ميلان ایتالیا

شهر میلان ا

شهر میلان در دست بزرگان معمـاری دنیا

شهر میلان ، شهر بسیار توریستی در کشور ایتالیا و یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در دنیا و تور ایتالیا می باشد که این قضیه را مدیون معماری ها و بناهای واقعا شگفت انگیز ، زیبا و تاریخی در این شهر است ، کلیساها ، بناها تاریخی ، ساختمان سازی ها ، شهر سازی ها و ….

پروژه ی فیرا میلانو توسط دانیل لیسکیند و همراهانش انجام شد. این طرح در ناحیه قدیم نمایشگاهی میلان به مساحتی بیش از 16 جریب صورت گرفت. انجام این کار سبب تغییرات جدید در میلان 2014 شد. چرا که هدف از آن یکپارچه شدن با حیات. زندگی و بافت  شهری و بوجود آوردن  همجواری  با میدان عمومی  پارک جدید و یک خط آسمان زیباست.
دانیل لسکیند خود در باره این طرح می گوید: در اینجا بادی بر فراز میلان شروع به وزیدن خواهد کرد که  می تواند پیام آور تغییراتی در این شهر باشد.
با مراجعه به سایت فیرا می توان از جزئیات این طرح اطلاعات بیشتری به دست آورد. این طرح شامل فضاهای عمومی ، ‌بناهای مسکونی ، برجهای تجاری- اداری و همچنین موزه می باشد. این طرح مهم نقطه اتکای شهر محسوب می شود که از دو لحاظ داری اهمیت چشم گیر است ،‌ یکی مجاورت با بافت قدیمی شهر میلان و دیگری به سبب برگزاری نمایشگاه های معروف ایتالیا در زمینه طراحی، مبلمان،‌ مد و تکنولوژی.
بناهایی که در سایت موجود است بیشتر توسط دانیل لیبسکیند طراحی شده که شامل یک برج اداری- تجاری،‌ فضاهای مسکونی و موزه است، علاوه بر این او مسئول طراحی پارک واقع در میدان “دمودسولا” نیز می باشد.
هر کدام از این بناها در مقیاس و اندازه های مختلف ارائه شده ،‌ مقیاس بناهای مسکونی ویلاها و آپارتمان ها متغیر است و به دقت در اطراف سایت و در لبه های شرقی،‌غربی و جنوبی قرار داده شده ند تا با بافت ارتباط برقرار کرده و با محیط پیرامون سازگاری ایجاد نمایند و در نهایت با هم ادغام شوند. این فضا ها به گونه ای طراحی شده است که همه آنها  دارای نور ، تهویه و مناظر زیبا است که این موضوع نشان دهنده این است که اصول معماری به دقت رعایت شده است.
این بناها هماهنگی و تعادل را بین حیاط  های اختصاصی و مکان های عمومی برقرار می سازند در ضمن یکی دیگر از ورودی های اصلی سایت مرکز طراحی و هنرهای نمایشی می باشد. این طرحِ  سبب ایجاد بافتی  شده است که بطور طبیعی به مناطق مسکونی و پارک جدید متصل می گردد.
در بین سایت و پارک جدید ،‌ سه برج بنا شده است. این اجزاء بطور عمده در فضای وسیعی از پارک ، میدان،‌ فضاهای عمومی و اختصاصی متمرکز شده است، هر بنا دارای ویژگی های منحصر به فردی است. ولی کل این بناها بهم مربوط میباشد و  در پایین ، فضایی عمومی را بوجود می آورد. برج ها دورنمای زیبا و فضاهای خاصی به وجود آورده اند، از نظر عملکردی هم به بهترین وجه طراحی شده و در آنها نیز به اصول معماری پایدار توجه گردیده است ، و از آنجا که این طرح در جای دیگر مطرح نشده است ، بنابر این منحصر به فرد می باشد.
این طرح  بعنوان نمادی برای زندگی جدید می باشد،. که در بر گیرنده تفکرات عمیق چهار معمار است،‌ گویا آنها تلاش کرده اند که بیانی چهار گانه وحاصل تلاششان را به دست تاریخ میلان بسپارند.

مشاهده اطلاعات ، پکیج ها یا رزرو تور ایتالیا

___________________

برای دریافت خدمات وقت سفارت ایتالیا در سریع ترین زمان از آژانس یزدان گشت سفیران کلیک نمایید

شماره تماس : 02141454

مطالب مرتبط و جالب :

تماشا اعدام در پارک میلان ایتالیا با پرداخت ۱ یورو

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :