021-41454

راهنمای سفر به کانادا

راهنمای سفر به کانادا

راهنمای سفر به کانادا

راهنمای سفر به کانادا

کانادا به عنوان دومین کشور بزرگ در جهان شناخته می شود. در سفر به کانادا می توانید از طبیعت باشوه ان لذت ببرید ،و در رویدادهای فرهنگی جذاب شرکت کنید،و از خوردن غذاهای کانادایی لذت ببرید. تاثیرات انگلیس و فرانسه در کانادا، و مهاجران بسیاری که در کانادا زندگی می کنند، آن را یکی از کشورهای با فرهنگها و قومی های مختلفی در جهان می شناسند. مسافرت شما می تواند برنامه ها مختلفی را شامل شود که بستگی به منطقه و فصلی که سفر کرده اید دارد ، ما به شما  راهنمای سفر به  کانادا را می گوییم که بتوانیدبهتر تصمیم بگیرید که بهترین برنامه برای شما چیست.

• ماجراجویی در منطقه جذاب فرانسوی کبک
• از آبشار نیگارا دیدن کنید
• با فرهنگ های مختلف کانادا آشنا شوید
• به جشنواره مشهور جاز بین المللی مونترال بروید
• ورزش های زمستانی را در مکان های اصلی مانند مونت تربلب یا ویستلر امتحان کنید
• ار پارک  بنف دیدن کنید
• حتما به ونکوور بروید و مکان های دیدنی ان را مشاهده کنید

کانادا در فصل تابستان بهترین اب و هوا را دارد و خیابان های کانادا با شور و هیجان مردم محلی و گردشگران زنده است. برخی از رویدادهای مهم فرهنگی در تابستان اتفاق می افتد مانند جشنواره جاز مونترال و جشنواره نور لورنوتو تورنتو.در فصل بهار و پاییز، اب و هوایی کانادا خنک و کمی سرد می باشد، اما جمعیت گردشگران و قیمت ها برای حمل و نقل و هتل کمتر می باشد. سفر در زمستان برای طرفداران ورزش های برفی ایده آل است.

تیم یزدان گشت سفیران از ابتدای راه مشاوره و جمع اوری مدارک در کنار شما عزیزان میباشد . و با تکیه بر دانش و تجربه خود مدعی هستیم .بالاترین شانس دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا را در ارائه پرونده به یزدان گشت سفیران خواهید داشت.

ویزا مولتی کانادا

مراحل اخذ ویزا کانادا

پیکاپ ویزا کانادا

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :