021-41454

سفر به ونکوور

سفر به ونکوور

سفر به ونکوور

سفر به ونکوور

ونکوور یکی از شهرهای منتخب افراد برای مهاجرت به شمار می‌رود.

اگر یک بار به این شهر سفر کنید، متوجه دلیل چنین انتخابی خواهید شد.مثلا سیستم آموزشی، درمانی، سازماندهی خوب، کیفیت بالای خدمات، زیبایی طبیعی و تمیزی این شهر تنها برخی از دلایل برای انتخاب این شهر است.

ونکوور کانادا شهری است که با تاریخ، غذاهای معروف ژاپنی موسیقی‌های فوق‌العاده، طبیعتی زیبا و مهمتر از همه کیفیت بالای زندگی

از دیدگاه بسیاری از گردشگران این شهر گران محسوب می شود. با این وجود وقتی قدم به آن بگذارید، می‌بینید که ارزش چنین هزینه‌هایی را خواهد داشت.

ونکوور که در طول اقیانوس آرام شمال غربی واقع شده است ، به خاطر تابستان‌های شگفت‌انگیزش مشهور است ، اما بیشتر به خاطر بارش باران شناخته شده است.

از ماه مه تا سپتامبر هوا خشک و سنگین می‌شود، اما از اکتبر تا آوریل آسمان خاکستری و نم نم بی پایان باران شروع می‌ شود.

به طور معمول هتل‌های این شهر در طول ماه‌های مه تا سپتامبر درست زمانی که آب و هوا خوب و مطلوب است، در بالاترین حد قیمتی خود قرار دارند.

ممکن است گاهی اوقات در تعطیلات آخر هفته بشود هتل‌های خوش قیمتی هم پیدا کرد.

اما عموما برای اینکه هتل‌های ارزان‌تری را پیدا کنید باید از ماه ژانویه تا مارس سفر کنید که فصل کم گردشگر ونکوور محسوب می شود.

ونکوور رستوران‌های خوبی دارد که در آمریکای شمالی جزو بهترین‌ها به شمار می روند. خوشبختانه رقابت در میان این رستوران‌ها به نفع مردم و توریست‌ها تمام شده و از این نظر مشکل چندانی برای شما به وجود نخواهد آمد.

چرا که همواره تلاش می شود تا غذا هایی با بهترین کیفیت و تازه ترین مواد اولیه با قیمت مناسب در اختیار شما قرار بگیرد

بازدید از ونکوور را در سفر به کانادا از دست ندهید

تور کانادا

 

مطالب مرتبط

هتل مترو پولیتن پالاس دبی,امکانات هتل مترو پولیتن پالاس دبی,تصاویر هتل مترو پولیتن پالاس دبی,هتل Metropolitan Palace دبی ,اطلاعات هتل مترو پولیتن پالاس دبی

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :