021-41454

سالن اپرای دبی

سالن اپرای دبی

سالن اپرای دبی

سالن اپرای دبی

در سال ۲۰۱۲  تصمیم گرفته شد که در دبی سالن اپرایی ساخته شود زیرا مسئولین این شهر متوجه شدند که هیچ سالن خوبی برای اجرای کنسرت های موسیقی، تئاتر یا هنرهای نمایشی در دبی وجود ندارد و خوانندگان و موزیسین های مختلفی از کشورهای گوناگون قصد اجرای برنامه در دبی را دارند اما جایی برای این کار وجود ندارد.

بنابراین مسئولان دبی این پروژه را هم مثل سایر پروژه های فرهنگی به سرعت پیش بردند.

با توجه به این که دبی شهر رکوردها و سازههای منحصر به فرد است، تصمیم بر آن شد که سالن اپرای دبی نیز ویژگی های شاخص و درخور توجهی داشته باشد و مناسب و منزلت توریست های امارات ساخته شود.

کار ساخت سالن اپرای دبی در سال ۲۰۱۲ میلادی آغاز شد و در سال ۲۰۱۶ میلادی به اتمام رسید.

پروژه ی این سالن همانطور که انتظار می رفت به بهترین شکل ممکن پیش رفت و سالن اپرا با گنجایش ۱۹۰۰ نفر آغاز به کار کرد و توانست در سال ۲۰۱۵ میلادی جایزه بهترین پروژه ی خاور میانه را به دست بیاورد.

طراحی مدرن، امکانات رفاهی جذاب و دسترسی آسان به این ساختمان باعث شده که در طی چند ماه گذشته سالن اپرا به یکی از بهترین مکان های تفریحی در دبی تبدیل شود.

مسئولین این پروژه امیدوار بودند که دسترسی آسان و مناسب و پایین آوردن هزینه ی بلیت نمایش ها می تواند گردشگران را به سوی این سالن بکشاند به همین خاطر نهایتا تصمیم گرفتند که سالن را در مرکز و شلوغ ترین قسمت شهر بسازند.

نکته ی دیگر ظاهر منحصر به فرد سالن اپرای دبی است که باعث محبوبیت آن شده؛ طرحی خلاقانه که چشمان هر بیننده را به خود جلب می کند. از نظر ظاهری ساختمان اپرای دبی شبیه یک کشتی است که با شیشه های مختلف زیباسازی شده است.

مطالب مرتبط

میدان تقسیم استانبول,اطلاعات میدان تقسیم استانبول,تاریخچه میدان تقسیم استانبول,تصاویر میدان تقسیم استانبول,میدان تکسیم استانبول ترکیه

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :