021-41454

ساعات کاری و تعطیلات دبی

ساعات کاری و تعطیلات دبی

ساعات کاری و تعطیلات دبی

ساعات کاری و تعطیلات دبی

در سفر به هر شهری با هر انگیزه و هدفی باشد اطلاع از ساعات کاری و تعطیلات ان شهر بسیار مهم و ضروری میباشد . دبی که این روزها به قطب خرید و گلوگاه بازرگانی منطقه شده است تمام تلاش خود را داشته است تا ضمن تعطیلی جمعه بر اساس شرع از بازار های جهانی نیز عقب نیوفتد . این شهر که بسیاری از کمپانی ها و شرکت های بزرگ بین المللی در ان شرکت و دفتر بازرگانی دارند باید بانک های خود را با بانک های جهانی در ارتباط نگه دارد و حتی از دست دادن یک روز کاری برای اقتصاد دبی میتواند بسیار اسیب گزار باشد.

در مورد ارائه ی اطلاعات لازم در زمینه ی ساعات کاری و تعطیلات دبی میتوان اشاره داشت که در این شهر دو روز جمعه و شنبه تعطیل رسمی به شمار میروند و روز کاری در دبی از یکشنبه تا جمعه میباشد که اهالی و بازرگانان در این ایام به کسب و کار و تجارت مشغولند .لازم به ذکر است که بیشتر سفارت ها و یا وزارتخانه ها همچنین ادارات دولتی در شهر دبی از یکشنبه تا پنج شنبه از ساعت 7:30 تا 2:30 بعد از ظهراماده ی پذیرش مراجعه کنندگان و ارائه خدمات میباشند.در ایام ماه مبارک رمضان برای اسایش بیشتر روزه داران ساعت کاری تغییر میکند تا در این ایام روزه داران با اسایش بیشتری به عبادت بپردازند.تعطیلات رسمی این شهر به جز تعطیلات اخر هفته ی این شهر عبارت است از سال نوی اسلامی – لیله المعراج و تولد حضرت محمد (ص)، دو عید فطر و العزا و همچنین روز ملی امارات (2 دسامبر) روز الحاق (6 آگوست) که در این ایام شهر دبی تعطیل میباشد.

کسب اطلاع از ساعات کاری و تعطیلات دبی یک امری مهم و ضروری برای افرادی است که به این شهر قصد سفر دارند تا بتوانند زمان سفر خود را با اهداف سفرشان به خوبی تنظیم کنند.

تور نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی

 

نویسنده : یزدان گشت سفیران

مطالب مرتبط

در مطالبی پیشین بار ها و بار ها موارد و بحث هایی پیرامون امنیت و آمار جرم و جنایت در کشور ارمنستان بحث نموده ایم اما خب باز بطور خلاصه و بدون حاشیه پردازی همیشه ارمنستان بعنوان کشوری برگزیده از نظر امنیتی و آمار جرم در منطقه و در دنیا می باشد اما با این حال کلاه برداری و جرم در همه جا هست و قبل از بیان اخبار باید بگوییم که از آن جا که کشور ارمنستان مقصد تور گردشگری یا اقامت برای بسیاری از ایرانیان می باشد و ...

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :