021-41454

ساحل نینگالو استرالیا

ساحل نینگالو استرالیا

ساحل نینگالو استرالیا

ساحل نینگالو استرالیا

ساحل نینگالو دارای ویژگی‌های اعجاب آوری است که آن را لایق بودن در فهرست میراث جهانی یونسکو کرده‌اند. این ساحل در بخش غربی استرالیا قرار دارد و همراه با دیواره‌ی بزرگ مرجانی، یکی از بهترین نقاط دنیا برای غواصی و شنا محسوب می‌شوند. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به 250گونه مرجان و بیش از 500 گونه ماهی اشاره کرد. غواصان در هر سطحی که باشند این منطقه را جذاب خواهند یافت. به علاوه تورهای قایق سواری، سفرهای ماهیگیری و کمپ زدن، تنوعی عالی از فعالیت‌های تفریحی را به وجود آورده‌اند که می‌توان از انجام آن‌ها لذت زیادی برد.

 

صخره دریایی نینگالو 

یکی از صخره‌های حاشیه‌ای مرجانی است که در سواحل غربی استرالیا در حدود 1200 کیلومتری شمال پرت قرار دارد .این صخره دارای 260 کیلومتر مربع طول و بزرگترین صخره حاشیه مرجانی در استرالیا و تنها صخره‌ای است که به یک سرزمین وسیع متصل است این صخره به علت تجمع فصلی کوسه ها و نهنگ هابرای یافتن غذا و جاذبه های توریستی  که در این مکان وجود دارد، مورد توجه قرار گرفته‌است .

نینگالو یکی از بزرگترین سواحل مرجانی دنیاست. این سواحل مرجانی به حیات وحش بستر دریا شهرت دارند. دلفین ها، وال ها و مرجان های کف دریا تنها 100 متر از ساحل فاصله دارند. بنابراین شما راحت ترین دسترسی را به آنها دارید. اینجا زیستگاه 200 گونه مرجانی و 500 گونه ماهی است.

اسنورکلینگ و غواصی از فعالیت های اصلی این منطقه اند. در کنار وال‌ها و لاک پشت‌های غول پیکر شنا کنید و حیات زیر آب را کشف کنید. کروز دریایی،‌ کایاک سواری و گشت هوایی با هلی‌کوپتر از دیگر تفریحات منطقه اند.

اطراف ساحل رودخانه هایی وجود دارد. می توانید در اطراف نیز گشتی بزنید و از طبیعت بکر این منطقه لذت ببرید. از تورهای منطقه استفاده کنید تا زیبایی جزایر اطراف را به شما نشان دهند.

مطالب مرتبط

نمایشگاه لوازم بهداشتی لندن,نمایشگاه لوازم بهداشتی انگلیس,نمایشگاه لوازم بهداشتی,تاریخ نمایشگاه لوازم بهداشتی در لندن انگلیس

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :