021-41454

رعایت نکات ضروری در وقت سفارت

رعایت نکات ضروری در وقت سفارت

رعایت نکات ضروری در وقت سفارت »

رعایت نکات ضروری در وقت سفارت

وقت سفارت برای شما متقاضیان عزیز روز مهمی طبیعطا می باشد و همگی دوست دارند که این روز با موفقیت سپری شود و مشکلی که همه در این روز دارند استرس ان می باشد و ما در این مطلب تلاش بر این داشتیم تا یکسری نکات ضروری و کمک کننده را برای موفقیت شما عزیزان در روز وقت سفارت تان را بیان کنیم

رعایت نکات ضروری در وقت سفارت »

نرمال و خونسرد باشید

شاید بتوان گفت که مهم ترین نکته در این راستا طبیعی بودن و خونسرد بودن شما در هنگام مصاحبه می باشد ، این امر طبیعی است و برای بسیاری پیش می اید اما از ما گفتن بود ، حتما بر آن غلبه کنید! می توانید روز یا روزها قبل با خود تمرین کنید ، محیط را شبیه سازی کنید و سوالات را مرور نمایید.

صادق باشید

این مورد نیز بسیار مهم است و در واقع مهمترین نکات از  رعایت نکات ضروری در وقت سفارت است، چرا که ایجاد کمترین شک در افسر ویزا باعث رد شدن درخواست شما می گردد.مثلا اگر ازتون پرسیده شد که آیا تا به حال در لاتاری شرکت کردید جواب صادقانه بدهید و بگید بلی (اگر شرکت کردید) و بگویید برای امتحان شانس بود و دوست دارم در کشورم زندگی کنم و برای تفریح به کشور مورد نظر (همان سفارت) سفر کنم.

یک نمونه بارز که پیش آمده : ممکن است افسر از شما بپرسد که چرا با همسرتان سفر نمی کنید ؟ و شما به دروغ بگویید که همسرم باردار است و نمی تواند و ویزای خود را می گیرید اما سال بعد که با همسرتان مراجعه می نمایید از شما می پرسند فرزندتان کجاست؟ چرا که از سری قبل اطلاعات شما ثبت شده است و باید توجیه کنید این مورد رو!

کامل بودن مدارک همراه

این مورد نیاز به توضیح خاصی ندارد ، همه مدارک همراهتان تکمیل باشد ف بخصوص سند های تجاری و مسکونی تان ترجمه شده بهمراهتان باشد.

حضور با ظاهر مرتب و آراسته

اکثرا در این مورد پوشیدن کت و شلوار را توصیه می کنند اما بدانید که ضرورت ندارد اما ظاهرتان حتما آراسته باشد چرا که مثلا با ظاهر نا مناسب یا مثلا لباس کهنه حاضر شوید احتمالا برای مسئول مربوطه شک بر انگیز است که آیا شما صلاحیت ورود به آمریکا را دارید یا خیر!

عدم حاشیه گویی در پاسخ

در پاسخ به سوالات در مصاحبه مختصر و مفید پاسخ دهید و از زدن به حاشیه و داستان تعریف کردن یا ابراز مطالب غیر ضروری خودداری نمایید.اگر هم اصرار به توضیح اضافی دارید در آخر توضیح مختصرتان بپرسید: بیشتر توضیح بدم؟

عدم گفت و گو در صف انتظار سفارتخانه

در مورد مسائل شخصی و زندگی خود با افراد حاضر در آنجا گفت و گو نکنید چون ممکنه چیزی بگویید که به ضررتان باشد و بدانید که در همه جا سفارتخانه دوربین و میکروفن تعبیه گردیده است.

» آژانس یزدان گشت سفیران ، خدمات وقت سفارت ایتالیا ، وقت سفارت انگلیس ، وقت سفارت آمریکا ، وقت سفارت کانادا  شما را بصورت فوری انجام خواهد داد.

*برای دریافت خدمات وقت سفارت در سریع ترین زمان از آژانس یزدان گشت سفیران با ما تماس بگیرید :

شماره تماس : 02141454

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :