021-41454

رستوران های ایرانی دبی

رستوران های ایرانی دبی

رستوران های ایرانی دبی

رستوران های ایرانی دبی

 

رستوران گلستان

در این رستوران غذا های اصیل ایرانی سرو می شود که کیفیت بسیار بالایی دارند و می توانند رضایت گردشگران را جلب کنند

 

رستوران صدف

از جمله رستوران های ایرانی دبی که معماری منحصر بفردی دارد که هنر ایرانی و اشپزی ایرانی را با هم تلفیق کرده است

 

رستوران تیترو

این رستوران در هتل برج های روتانا واقع شده است . این رستوران نماد تمام عیار از یک رستوران درجه یک که سر آشپزهای فوق حرفه ای آن در فضای باز با سوشی ، لازانیا، پیتزا ، رشته های طعم دار ، کباب و … در تنور های سفالی و فرهای ذغالی و کباب پزهای چرخان غذای فوق العاده ای برای شما آماده می کند.

 

رستوران ایانی انار

در این رستوران می توانید غذا های با کیفیت ایرانی که از بهترین مواد اولیه تشکیل شده است را میل کنید اما باید توجه داشته باشید که این رستوران جزو رستوران های گران قیمت دبی محسوب می شود

 

رستوران مک دونالد

این رستوران  در دبی هم مانند تمام نقاط دنیا شعبه های مختلفی دارد که منوی متنوع و اقتصادی در اختیار خانواده ها قرار می دهد و برای کودکان هم منو منحصر به فردی دارد که قطعا سیب زمینی سرخ کرده هایش را دوست خواهند داشت.

تعدادی از رستوران ها ایرانی عبارت اند از :

بناب اپل پیتزا اپل دانیال شبستان شهرزاد حاتم طلایی الوند وید درویش بریانی اصفهانی.

 

رستوران فیش هات

سالاد های خوشمزه ای هم در این جا سرو می شود که خوب است آن ها را امتحان کنید. فضای این رستوران خوب و دوستانه است و کارکنان مودبی هم دارد.

مدیریت این رستوران مدعی است که برای طعم دادن به غذاهایش از هیچ گونه افزودنی مصنوعی استفاده نمی کند و همه ی طعم دهنده ها سنتی و بومی امارات هستند.

مطالب مرتبط

متاسفانه تا همین امروز نیز این جنگ کم و بیش با حمله های نظامی تداوم داشته است و آخرین جنگ و درگیری در این منطقه به بهار 95 امسال باز می گردد و از 15 ام فروردین مجددا دو نیرو کشورهای مذکور آتش ها بر یکدیگر گشوده اند و در 25 فروردین امسال نیز در روز چهارشنبه بامداد ، نیرو های آذربایجان به پایگاه های نظامی ارمنستان در این منطقه حمله نمودند و در تاریخ 15 ام 18 نیرو ارمنی و 200 نیرو آذربایجانی کشته شده اند.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :