021-41454

رستوران معلق دبی

رستوران معلق دبی

رستوران معلق دبی

رستوران معلق دبی

رستوران دینِر این دِ اسکای (Dinner in the Sky) یکی از جدید ترین جاذبه های گردشگری دبی محسوب می شود که ی تواند ادرنالین خونتان را بالا ببرد.

این میز غذاخوری بزرگ در میان ابرها، یک ماه پیش در منطقه دبی مارینا رونمایی شد و قادر است مشتریان خود را تا ارتفاع 50 متر از سطح زمین به هوا ببرد و از آنها پذیرایی کند.

قرار است این میز غذاخوری تا یک ماه آینده یکی دیگر از جاذبه های معلق در کشور امارات باشد.

رستوران دینِر این دِ اسکای یکی از منحصر به فرد ترین مجریان پذیرایی از میهمانان است.

استفاده از این رستوران برای کسانی که اعصاب ضعیفی دارند و یا مشکل قلبی دارند و یا کودکان توصیه نمی شود.

در ابتدا به افرادی که قصد نشستن پشت این میز غذاخوری را دارند، یک برگه سلب مسئولیت و اطلاع از خطرات و نحوه حمل و نقل به محل قرار گیری آنها داده می شود تا امضا کنند.

این میز غذاخوری درست مقابل سکوی پرتاب اِسکای دایو دبی (Skydive Dubai) واقع در باشگاه دریایی بین المللی قرار دارد.

در این رستوران شما در ارتفاعی بالغ بر 50 متر از سطح زمین قرار دارید و شاید این موضوع برایتان خیلی ترس آور باشد و تا بازه زمانی ای طولانی نخواهید توانست به پایین نگاه کنید و یا مناظر 360 درجه اطراف را ببینید.

فرقی نمی کند که میهمانان روی کدامیک از صندلی های این میز بنشینند چرا که از هر طرف، یک چشم انداز اینستاگرامی و مناسب برای عکاسی خواهند داشت.

تنها تفاوت این است که منظره پشت میهمانان منطقه مارینا، ساحل جمیرا بیچ،آتلانتیس پالم، برج العرب و یا برج خلیفه خواهد بود.

هم چنین  لازم نیست میهمانان نگران مطلوب نبودن منظره جلوی چشمشان باشند چرا که در نیمه های کار، این میز به اندازه 180 درجه می چرخد.

مطالب مرتبط

باغ وحش تورنتو یا Toronto Zoo نام بزرگترین باغ وحس این شهر و کشور کانادا می باشد که در آن بیش از 5 هزار حیوان و بیش از 500 گونه وجود دارد.باغ وحش تورنتو در سال 1974 میلادی افتتاح گردید و از برترین مناطق گردشگری برای تور کانادا می باشد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :