021-41454

راهنما سفر به آنتالیا ترکیه

راهنما سفر به آنتالیا ترکیه

راهنما سفر به آنتالیا ترکیه

راهنما سفر به آنتالیا ترکیه

راهنما سفر به آنتالیا ترکیه

چرا آنتالیا؟

در این مطلب برای شما مخاطبان عزیز آژانس یزدان گشت سفیران ، راهنما سفر به آنتالیا ترکیه بصورت تا حد امکان جامع را شرح خواهیم داد.

آنتالیا که به نگین ترکیه نیز معروف است از مهمترین شهرهای گردشگری این کشور و جهان بحساب می آید.اگرچه آنتالیا نیز شهری مدرن است اما اگر می خواهید در تور مسافرتی خود کمی از دنیای تمام تکنولوژیک مانند شهر استانبول دور باشید و نهایت زیبایی اماکن طبیعی ممکن را حس کنید ، به آنتالیا سفر نمایید.از نظر موقعیت جغرافیایی هم خیالتان راحت است چرا که مسیر پرواز طولانی ای نخواهید داشت اما اگر قصد تور به سایر کشورها مانند سنگاپور،مالدیو،تایلند و … را دارید زمان طولانی سفر آن را هم بخصوص اگه بچه خردسال دارید در نظر بگیرید! آنتالیا بهترین گزینه از لحاظ مسافت و زمان پرواز از ایران است

آب و هوا آنتالیا چگونه است؟

آب و هوای آنتالیا  مدیترانه‌ای بوده و در فصل تابستان گرم و خشک و در زمستان معتدل و بارانی می‌باشد.

بهترین زمان سقر به آنتالیا کی است؟

در کل بعلت آب و هوای خوب و معتدل و طبیعت بی نظیر آن تقریبا در هر فصلی بهتان خوش می گذرد اما بهترین فصل برای تور و سفر به آنتالیا در فصل بهار بویژه اردیبهشت و خرداد می باشد.حتما برای خودتون و برای بچه ها کرم ضد آفتاب همراه ببرید.

 

محیط  آنتالیا چگونه است؟

محیط آنتالیا در همه جای آن حتی در کنار سواحل کاملا خانوادگی است و اکثر کسانی که تجربه سفر به آنتالیا را داشته اند می گویند که علاوه بر بزرگسالان بهترین مسافرت ممکن بدلیل دیدنی های خاص این شهر برای کودک خردسالشان بوده است.به عبارتی توصیه می شود خانوادگی به آنتالیا سفر نمایید.

 

چه هتلی را برگزینیم؟

در راستا راهنما سفر به آنتالیا ترکیه شاید یکی از مهمترین نکات انتخاب هتل باشد که بسیار دقت کنید! بسته به بودجه و میل خودتان می توانید هر هتلی با هر کیفیتی را از نظر قیمت،خدمات و موقعیت مکانی  انتخاب نمایید اما معمولا افراد در انتخاب بین هتل 4 ستاره و 5 ستاره دودل می مانند چرا که در آنتالیا خدمات هتل های 4 ستاره و 5 ستاره یکسان است اما شیوه ارائه آن ها با هم متفاوت است و طبیعتا برای هتل 5 ستاره بسیار بهتر است و در کل اگر می خواهید که واقعا بهتون خوش بگذره هتل 5 ستاره را انتخاب نمایید.

 

در چه مکانی هتل بگیریم؟

تعدادی هتل در منطقه لارا است و تعدادی نیز در منطقه کمر اما سعی کنید در منطقه لارا هتل خود را انتخاب نمایید چرا که دسترسی آن و نزدیکی اش نیز به اماکن دیدنی و مهم آنتالیا بیشتر و راحت تر است و در کمر بالعکس این قضیه است چرا که کمر از آنتالیا حدود 45 کیلومتر دور است!!

 

ساحل های آنتالیا چگونه است؟

از نظر محیط، آرام،بسیار زیبا ، دلپذیر و بسیار خوب و آرام بخش هستند و تنها مشکل آن این است که آب آن زیادی شور است.

 

قبل سفر بهترین تصمیم برای تبدیل واحد پول (چنج) چیست؟

بهترین روش آن است که در داخل ایران،پول مورد نیاز برای خرجتان را به واحد پول ترکیه (لیر) تبدیل نمایید (نه در ترکیه) و مابقی پول برا مواقع ضروری را به دلار یا یورو چنج کنید.

 

چه غذاهایی رو باید تست کنیم؟

 کباب های ترکی بسیار مشهور و خوش مزه هستند و آن ها را حتما تست کنید،البته بسته به کیفیت گوشت بکار رفته در پخت آن قیمت های آن فرق دارد. یکی از بهترین کباب های آنجا “آدانا کباب” است.

 

بهترین رفت و آمد درون شهری چیست؟

اگر بدون تور سفر می کنید و هزینه برایتان مهم است سعی کنید از اتوبوس استفاده نمایید چرا که آنتالیا سرویس اتوبوس رانی بسیار خوبی دارد و هزینه تاکسی گران است.اتوبوس ها دم فرودگاه نیز مستقر هستند که می توانید از همانجا به هتل مورد نظرتان با اتوبوس سفر نمایید و قبل از سفر از طریق google map نقشه های خط های اتوبوس این شهر را یاد بگیرید یا همراه داشته باشید.

 

آنتالیا، مناسب برای خرید یا بازدید اماکن دیدنی؟

هر جفت.اما این را مد نظر داشته باشید که اولا آنتالیا بسیار از نظر اماکن دیدنی و تفریحات عالی غنی است.از دم در هتلتان گرفته تا خود اماکن دیدنی معروف آن! و دوم اینکه بعلت گران بودن دلار و بمراتب گران بودن اجناس،بجای تمام کردن کل پولتان،از اماکن بی نظیر آن بهره ببرید چرا که تمامی ندارد!

 

بهترین اماکن دیدنی و تفریحات آنتالیا چیست؟

  • پارک آبی
  • اسب سواری کنار ساحل
  • آکوالند
  • پاموک کاله
  • تور کشتی
  • تور رافتینگ
  • تور قایق رانی
  • گشت با جیپ های صحرایی
  • شهر باستانی آسپندوس
  • شهر باستانی کالیسی

اگر به سراغ ورزش ها و اماکن دیدنی و تفریحی آبی مانند جت اسکی ، رافتیگ و … می روید حتما لباس اضافه ، دمپایی و حوله فراموش همراه داشته باشید چرا که در هتل دمپایی نیست!!

 

 

در آخر ، بهترین پکیج مناسب برای تور آنتالیا چیست؟

در راستا راهنما سفر به آنتالیا ترکیه شاید مهمترین چیزی که قبل سفر باید ظرافت به خرج بدید که با چه آزانس مسافرتی سفر می کنید و چقدر معتبر است! در مورد انتخاب هتل از نظر کیفیت و موقعیت مکانی صحبت کردیم،حال باز انتخاب با خودتان است اما از آژانسی معتبر اقدام به شرکت در تور آنتالیا نمایید چرا که شاید باور نکنید اما اگر در سایت ها سفرنامه ها اشخاص به آنتالیا را بخوانید مواردی بوده که می گفتن که بیشتر اوغات در هتل مشغول خوردن غذاها مختلف و شرکت در برنامه ها و مراسم های خود هتل بودیم و تور لیدرمان به ما می گفت که آنتالیا چندان جای دیدنی نداره!!!!! ی

 

 جهت اطلاعات،مشاهده پکیج ها و رزرو تور آنتالیا ترکیه کلیک نمایید.

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :