021-41454

دیدنی های آنکارا

دیدنی های آنکارا

دیدنی های آنکارا »

دیدنی های آنکارا

معبد آگوستوس و روم آنکارا

معبد آگوستوس و روم آنکارا

 این معبد پس از فتح آناتولی مرکزی بوسله امپراطوری روم ، قبل از میلاد بنا نهاده شده و در قرن دوم توسط زومی ها گسترش یافت و سپس در قرن 5 بیزانسی  به کلیسا تبدیل گردید. این مکان در ناحیه یولوس و در مجاورت مسجد حاجی بایرام قرار گرفته است.

تئاتر رومی آنکارا

تئاتر رومی آنکارا

این تئاتر در سال 1982 کشف گردیده و سپس و حفاری آن از سال 1983 میلادیآغاز گردید و ساخت آن به قرن دوم پس از میلاد بر میگردد.مجسمه های رومی کشف شده در معرض نمایش قرار گرفته اند و بخش جایگاه تماشاچیان حفاری همچنین ادامه دارد.

دیدنی های آنکارا : قلعه آنکارا

قلعه آنکارا

این قعله در واقع نماد شهر آنکارا بوده که رو تپه ای به ارتفاع 978 متر در منطقه یولوس ساخته شده است و شاید به دستور میداس پادشاه آنکارا در دوران هیتایتی ها ساخته شده که به عنوان پادگان ساخته شد و بعد ها توسط رومی ها و گلاتین  ها تکمیل گردیده است.

موزه فرهنگ در آنکارا

موزه فرهنگ در آنکارا

این موزه مقابل خانه اپرا در بلوار طلعت پاشا بنا بوده و حاوی مجموعه نفیس از صنایع دستی مربوط به فرهنگ عامه و آثار مربوط به مساجد دوران دوران سلجوقی و عثمانی می باشد.
موزه هوانوردی آنکارا
موزه هوانوردی در آنکارا
 این موزه در شهر آنکارا ،موزه هوانوردی و در نااتیمسگوت قرار گرفته است و در آن مدل ها کوچک و بزرگ از هواپیما ها و تصاویر بی نظیر بزرگ هوایی موجود است.

موزه نقاشی در آنکارا

موزه نقاشی در آنکارا

موزه نقاشی و مجسمه سازی در نزدیکی موزه فرهنگ آنکارا قرار داشته که دارای مجموعه غنی از هنر ترکی که مربوط به اواخر قرن 19 ام است و در آن گالری هایی برای نمایش آثار باردید گنندگان وجود دارد.

موزه رادیو و تلویزیون ترکیه در آنکارا

موزه رادیو و تلویزیون ترکیه در آنکارا

موزه رادیو و تلویزیون ترکیه در آنکارا در موزه رادیو و تلویزیون ترکیه TRT آثار و ادوات مربوط به دوران آغازین فعالیت رادیو در ترکیه از جمله گرامافون ها و رادیو های قدیمی  به نمایش گذاشته شده است. این موزه در ساختمان مرکزی هیات مدیره رادیو و تلویزیون ترکیه در منطقه اورن واقع شده است. موزه رادیو و تلویزیون روزهای دوشنبه ، چهارشنبه و جمعه از 11 صبح تا ساعت 15 باز است.

مشاهده اطلاعات ، پکیج ها و رزرو تور آنکارا

دیگر خدمات : وقت سفارتپیکاپ ویزا – وقت سفارت در آنکارا

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :