021-41454

دره ی مقدس پرو

دره ی مقدس پرو

دره ی مقدس پرو

دره ی مقدس پرو

پرو کشوری اعجاب انگیز است  که هزاران سال پیش یکی از پیشرو ترین تمدن های جهان بوده است .

فصل ها در پرو را  با توجه به شرایط آب و هوایی  به دو زمان تقسیم میکنند  یکی فصل باران یکی فصل خشک . معیار این تقسیم بندی تنها از نظر بارش است  و دمای هوا بیشتر وابسته به ارتفاع محل دارد  و مناطق مرتفع تر دمای هوای پایین تری دارند .  فصل توریستی پرو از بهار تا تابستان است  که فصل کم بارش پرو است  و زمان مناسبی است از جهت آنکه میتوان از دره و طبیعت کوهستان استفاده کرد .

از زمستان تا اوایل بهار فصل بارش های سنگین است و استفاده از طبیعت با کمی مشکل روبه رو است .  با این حال این زمان توریست ها و اهالی پرو به سواحل میروند چونکه در اکثر اوقات دیگر سال دریا طوفانی است .

در  جنگل های شرقی همواره در اکثر اوقات باران میبارد  و از آذر ماه تا خرداد از بارانی ترین ایام این منطقه است با این حال مسافران و گردشگران علاقه مند به گشت و گذار در جنگل به آنجا رفته و بازدید میکنند

این دره مقدس یکی از بی نظیر ترین  مناطق اسرار آمیز و اسطوره ای پرو بشمار میرود که مکان مناسبی برای تجربه اندوزی مسافران در شناخت فرهنگ بومی  و تماشای ویرانه های  باستانی آن منطقه است . این منطقه زیبا  از مشهور ترین مناطق دیدنی و پر جاذبه ترین مناطق باستانی آمریکای جنوبی است که در طی ایام های مختلف گردشگران و توریستان زیادی از آن جا بازدید کرده اند .  شهری است که دسترسی به مناطق ویرانه ی  آن هم  امروزه با وسایل نقلیه به روز  امکان پذیر است .

واحد پول پرو نوو سول است  معادل 360 تومان . تنها ارزی که در پرو تبدیل میشود دلار آمریکا است  و واحد های دیگر پولی با قیمتی بسیار پایینی تبدیل میشود .

برای رفتن به پرو  باید به کشور های اروپایی و یا امریکا سفر کنید  و از طریق پرواز هوایی  به فرودگاه های لیما یا جورگه بروید . هم چنین عوارض ورود به پرو 25 دلار امریکا است .

همچنین برای سفر زمینی  از بوولیوی مسیر خوبی به لیما وجود دارد  . از کلمبیا تا پرو هم  بهترین مسیر گذر  از اکوادور است .

شخصا برای رانندگی در پرو نیاز به گواهینامه  بین الملی دارید .

گردشگرانی که به دره مقدس در پرو سفر میکنند یک شب را در اتاقک  های شیشه ای معلق بر بالای این دره زیبا سپری میکند که انصافا تجربه ای فراموش نشدنی است .

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید

ویزا امریکا

ویزا توریستی امریکا

 

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :