021-41454

دره گل ها ارمنستان

دره گل ها ارمنستان

دره گل ها ارمنستان

dare golha2

این دره یکی از جاذبه های ارمنستان می باشد که همه ساله بسیاری از گردشگران تور ارمنستان را به سمت خود جذب می کند. این دره در 50 کیلومتری شمال شرقی شهر ایروان دردامنه کوه ها واقع شده است.

در طول تابستان این دره زیبا پوشیده از گل های رنگارنگ و در زمستان پوشیده از برف می شود. از امکانات این دره که برای گردشگران در تور ارمنستان ایجاد شده است می توان به: مجموعه های ورزشی، رستوران، هتل، کلیسا و پیست اسکی اشاره کرد. طول این پیست در حدود 7 کیلومتر می باشد و دارای تله سیج است که در سال 2004 به تعداد ایستگاه های آن نیز افزوده شد.

dare golha1

در باره کلیسا نیز می توان گفت که داری 4 کلیسای بزرگ و 2 کلیسای کوچک است. کلیسای اصلی به اسم GRICOR مقدس است که درسال 1013 میلادی ساخته شد که در محوطه آن مقبره بنیانگذاران کلیسا و نیز مقبره 2 پادشاه ارمنی که در جنگ سلجوقیان از بین رفته اند، همچنین سنگهای سلیبی قرن 12 و 13 به چشم می خورد. علاقه مندان در تور ارمنستان برای دیدن از این دره زیبا می توانند سری هم به شهر ایروان زده و از نزدیک با این طبیعت زیبا دیدن کنند. برای اطلاعات بیشتر از چگونگی سفر در تور ارمنستان می توانید به قسمت درباره ارمنستان هم سر بزنید.

لینک های مرتبط:

 dare golha3

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :