021-41454

دانشگاه کرتین استرالیا

دانشگاه کرتین استرالیا

دانشگاه کرتین استرالیا

دانشگاه کرتین (Curtin University of technology) استرالیا یک دانشگاه تحقیقاتی عمومی در استرالیا است که در منطقه ی بنتلی شهر پرث در ایالت استرالیای غربی واقع است. این دانشگاه بزرگترین و متنوع ترین دانشگاه از نظر فرهنگی در استرالیای غربی است و سومین رتبه را در میان دانشگاه های استرالیا  از نظر داشتن دانشجویان بین المللی دارد.

حدود یک سوم از 53000 دانشجوی این دانشگاه از خارج از استرالیا می آیند. این دانشگاه ابتدا در سال 1966 تحت عنوان موسسه ی تکنولوژی استرالیای غربی تاسیس شد و سپس در سال 1987 به عنوان دانشگاه و با اسم جدید دانشگاه فناوری کرتین بر گرفته از نام جان کرتین نخست وزیر سال های 1945-1941 که از رهبران بزرگ این کشور به شمار می رود، به کار خود ادامه داد.

در این سال ها دانشگاه کرتین سومین دانشگاه استرالیای غربی و اولین دانشگاه فناوری استرالیا بود. دانشگاه در شهر پرث واقع است و پردیس هایی نیز در سیدنی، سنگاپور و شرق مالزی دارد.

شهریه ، هزینه ها و سایر امکانات دانشگاه

شهریه ی دانشگاه کرتین بر اساس 100 امتیاز واحد برای هر نیمسال محاسبه می شود (تعداد واحدهای بیشتر از این مقدار هزینه های بالاتری خواهد داشت). میانگین شهریه ی دوره های کارشناسی دانشگاه برای یک نیمسال بین 13,800 – 17,700 دلار استرالیا، میانگین شهریه ی دوره های کارشناسی ارشد آموزش محور دانشگاه بین 13,800 – 18,100 دلار استرالیا و میانگین شهریه ی دوره های تحقیقاتی دانشگاه بین 14,100 – 18,200 دلار استرالیا است.

دانشکده های دانشگاه کرتین عبات اند از : دانشکده مطالعات بومی دانشکده بازرگانی کرتین دانشکده علوم بهداشت کرتین دانشکده انسان شناسی و دانشکده علوم پایه و مهندسی

دانشگاه کرتین رتبه دهم دانشگاه های استرالیا و رتبه دویست و یازدهم دانشگاه های جهان را به خود اختصاص داده است هم چنین رتبه نهم استرالیا و رتبه سیصدو دوم جهان بر طبق رده بندی یورپ است

اتاق های خوابگاه ها اثاثیه و امکانات کامل دارند.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :