021-41454

دانشگاه نیو ساوت ولز استرالیا

دانشگاه نیو ساوت ولز استرالیا

دانشگاه نیو ساوت ولز استرالیا (University of New South Wales) یکی از دانشگاه های تحقیقاتی عمومی در استرالیا است که در سال1949 با تمرکز بی نظیر بر حوزه های علمی، فنی و حرفه ای در شهر سیدنی تاسیس شد. این دانشگاه یکی از دانشگاه های پیشرو استرالیا و از اعضای گروه 21 (شبکه ی فعال دانشگاه های رقابتی متمرکز روی تحقیقات) و عضوی از  دانشگاه های رده عالی استرالیا (گروه هشت) می باشد. این دانشگاه بیش از 50000 دانشجو از 128 کشور دارد. پردیس اصلی UNSW در Kensington در 7 کیلومتری شهر سیدنی واقع است. پردیس های مهم دیگر آن، دانشکده ی هنرهای زیبا در Paddington و دانشکده ی UNSW Canberra در آکادمی نیروی دفاع استرالیا در شهر کانبرا و چندین  پردیس کوچک دیگر آن در سایر مناطق مستقر هستند.

دانشگاه نیو سوت ولز رتبه چهل و نهم  در رده بندی QS را دارد هم چنین دانشکده مدیریت دانشگاه نیو ساوت ولز یکی از بهترین دانشکده های جهان است

برای اخذ پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه نیو ساوت ولز عموما نیاز به یک مدرک کارشناسی از یک موسسه ی دانشگاهی دارید.

برای دوره های تحقیقاتی و پژوهش محور دانشجویان بین المللی دانشگاه نیو ساوت ولز (UNSW) استرالیا هیچ ددلاینی تعیین نشده است.

بورسیه های دانشگاه نیو ساوت ولز

این بورسیه ها برای مقاطع دکترا به مدت 3 سال به اضافه ی 6 ماه تمدید برای یک نیمسال و برای مقطع ارشد به مدت 2 سال ارائه می شود.

برای اخذ بورسیه های دانشگاه نیو ساوت ولز  استرالیا، باید حداقل یک روز قبل از آخرین مهلت، برای پذیرش در دانشگاه اپلای کرده باشید. ارائه ی درخواست پذیرش کافی است و نیاز نیست که حتما پیشنهاد پذیرش از دانشگاه را دریافت کرده باشید.

دانشکده ها :

هنر و طراحی

هنر و  علوم اجتماعی

طراحی محیط

بازرگانی

علوم پایه

علوم پزشکی

وقت سفارت استرالیا

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :