021-41454

دانشگاه مک کواری استرالیا

دانشگاه مک کواری استرالیا

دانشگاه مک کواری استرالیا

دانشگاه مک کواری استرالیا

دانشگاه مک کواری استرالیا (Macquarie University) یک دانشگاه تحقیقاتی عمومی واقع در شهر سیدنی در حومه ی پارک مک کواری است که در سال 1964 توسط دولت نیوساث ولز پایه گذاری شد. این دانشگاه سومین دانشگاه تاسیس شده در منطقه ی شهری سیدنی است. مک کواری علاوه بر داشتن 5 دانشکده داخل پردیس، دانشکده ی مدیریت، پارک تحقیقات دانشگاه مک کواری، موزه و گالری هنر، یک پارک مجسمه سازی، یک رصد خانه، یک مرکز ورزشی و آبی و همچنین بیمارستان خصوصی دانشگاه مک کواری را نیز در خود جای داده است.

دانشگاه مک کواری  که به طور منحصر به فردی در قلب بزرگ ترین منطقه استرالیا با پیشرفته ترین فناوری قرار دارد، دارای 40.000 دانشجو و 2.000 پرسنل در یک مرکز اکتشافی پررونق می باشد. پردیسی با وسعت 126 هکتار و با فضایی سبز و باز که آزادی تفکر و رشد را برای دانشجویان به ارمغان می آورد اخیرا بیش از یک میلیارد دلار استرالیا در زمینه تاسیسات و زیرساخت های این دانشگاه سرمایه گذاری شده است

این دانشگاه اولین دانشگاه استرالیایی است که سیستم مدرکی خود را به طور کامل با پیمان  مشترک کشوهای اروپایی برای قیاس مدارک آموزش عالی از نظر استاندارد و کیفیت تطبیق داد. پردیس دانشگاه مک کواری 40000 دانشجو و 2000 کارمند را در یک مرکز فعالیت پیشرو در زمینه ی اکتشافات از بیش از 100 کشور گرد هم می آورد.

امکاناتی که این دانشگاه به دانشجویان عرضه می کند : بیمارستان خصوصی مرکز شنوایی سنجی کتابخانه مدرن با امکان ذخیره کتاب به صورت روبوتیک مراکز ورزشی

دانشکده های دانشگاه مک کواری

دانشکده هنر دانشکده تجارت و اقتصاد دانشکده علوم انسانی دانشکده پزشکی و علوم بهداست دانشکده علوم مهندسی

برای اینکه واجد شرایط برنامه های مقطع ارشد باشید، باید یک مدرک لیسانس و یا مدرک معادل با آن را از یک موسسه ی تایید شده داشته باشید.

وقت سفارت استرالیا

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :