021-41454

خانه اپرا لا اسکالا میلان

خانه اپرا لا اسکالا میلان

خانه اپرا لا اسکالا میلان

خانه اپرا لا اسکالا میلان

خانه اپرا لا اسکالا میلان مشهور ترین خانه اپرا در تور ایتالیا می باشد که همه ساله بسیاری از گردشگران تور ایتالیا برای دیدن آن به این شهر زیبا سفر می کنند. این سالن در سال 1778 افتتاح شد و نام آن در ابتدا new royal ducal theatre at La scal بوده که مردم هم این مکان را با این نام می شناختند. امروزه این مکان به عنوان یکی از برجسته ترین سالن های اپرا و تئاتر باله در جهان شناخته می شود که طرفداران بسیاری نیز در تور ایتالیا دارد. این سالن همچنین دارای آکادمی آموزش در زمینه موسیقی، باله و اپرا نیز می باشد. این سالن در سال 1907 باز سازی شد و ظرفیت آن نیز به 2800 نفر ارتقا یافت. همچنین در جنگ جهانی دوم در سال 1943 به شدت بمباران شد و آسیب دید و دوباره در سال 1946 بازسازی و بازگشایی شد.

خانه اپرا لا اسکالا میلان

خانه اپرا لا اسکالا میلان

این سالن یکی از زیباتیرن سالن های اپرا در دنیا به شمار می رود که همه ساله بسیاری از گردشگران تور ایتالیا از آن بازدید می کنند. گردشگران تور ایتالیا می توانند برای اطلاعات بیشتر از قسمت دربار میلان نیز دیدن نمایند.

لینک های مرتبط:

مطالب مرتبط

نمایشگاه لوازم آشپزخانه ایتالیا,نمایشگاه EuroCucina,نمایشگاه لوازم آشپزخانه,تور نمایشگاه لوازم آشپزخانه ایتالیا,تور نمایشگاه لوازم آشپزخانه

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :