021-41454

خاص ترین هتل جهان در دبی

خاص ترین هتل جهان

خاص ترین هتل جهان در دبی

خاص ترین هتل جهان

در دبی این شهر زیبا و مدرن تعداد بسیار زیادی هتل وجود دارد . هتل هایی با بالاترین امکانات و خدمات که تجمل و اشرافی گرایی را به حد اعلا رسانده اند . هتل های دبی در مکان های مختلف این شهر قرار دارند تا مسافران با توجه به هدف سفرشان به این شهر در این هتل های زیبا اقامت کنند .

منحصر به فردترین هتل جهان در دبی وجود دارد . هتلی بی نظیر که از لحاظ معماری و تجمل و خدمات در بالاترین حد ممکن قرار دارد . مکان اقامت بسیاری از اشراف زادگان و ورزشکاران و ستارگان هالیوودی میباشد که در سفرشان به این شهر این هتل را برای اقامت انتخاب میکنند.

 

ویژگی های این هتل

منحصر به فردترین هتل جهان که در برج العرب قرار دارد در حقیقت هتلی در ارتفاع 321 متری میباشد.این هتل که عنوان منحصر به فردترین هتل جهان را به خود اختصاص داده است بسیاری را بر ان داشته تا ان را تنها هتل 7 ستاره بدانند.

این هتل در میان دریا و در نزدیکی ساحل برروی جزیره مصنوعی بنا شده است که در فاصله 280 متری از ساحل خلیج فارس واقع شده است و به وسیله ی راهی منحنی مانند به شهر متصل است. این هتل در خود هیچ اتاق های معمولی را ندارد و در حقیقت 202 سویت دوبلکس را دارد که تجمل و شکوه را در خود به نمایش می گذارند.

کوچکترین سویت در منحصر به فردترین هتل جهان دارای مساحت 169 مترمربع میباشد و البته وسیع ترین ان 780 متر مربع مساحت دارد. این هتل یکی از گران قیمت ترین هتل ها در جهان است و برای یک شب اقامت در آن باید هزینه ی سرسام اوری را پرداخت کرد که برای افراد عادی امکان پذیر نیست.

این هتل در کنار انواع امکانات و خدمات بی نظیرش دارای رستوران هایی با شهرت جهانی نیز میباشد که یکی بر فراز برج و در ارتفاع 200 متری سطح زمین قرار دارد و دیگری در میان انبوهی از اکواریوم ها.

مطالب مرتبط

زبان انگلیسی تبدیل به زبان بین المللی از نظر میزان جمعیت تکلم کننده گردید.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :