021-41454

حضور برندهای جهانی در دبی

حضور برندهای جهانی در دبی

حضور برندهای جهانی در دبی

حضور برندهای جهانی در دبی

دبی شهری توریستی میباشد که ملقب به عنوان قطب خرید در منطقه نیز میباشد . این شهر که دارای تعداد بسیار زیادی مراکز خرید لوکس و مدرن میباشد که میزبان تعداد بسیار زیادی مسافر است که به قصد خرید و استفاده از حراج ها و جشنواره های خرید گوناگون این شهر به ان سفر کرده اند.

دبی دارای امنیت بسیار بالایی میباشد از این رو بسیاری از کمپانی ها و برند های جهانی در این شهر سرمایه گزاری کرده اند و شعبه و نمایندگی احداث کرده اند.حضور برند های جهانی در دبی خود دلیل محبوبیت بالای این شهر در میان علاقه مندان به خرد میباشد.

علاوه بر حضور برند های جهانی در دبی این شهر دست به برگزاری فستیوال ها و حراج های هماهنگی میزند که در این جشنواره های خرید در حدود 6000 فروشگاه به طور هماهنگ بر روی کالاهای با کیفیت و اورجینال خود تخفبف 70 درصدی اعمال میکنند که سبب جذب تعداد بسیار زیادی مسافر در این ایام به دبی میشود.

مسافران علاقه مند به کالاهای اورجینال با حضور در جشنواره تابستانی و یا جشنواره زمستانی دبی به خرید کالاهای مورد علاقه ی خود با قیمت های بسیار مناسب و باور نکردنی میپردازند ضمن انکه از انواع نمایش های مد و مراسم برگزار شده و قرعه کشی های متنوع این مراکز خرید لذت میبرند.حضور برند های جهانی در دبی یکی از شاخص ترین جاذبه های این شهر میباشد برند هایی مانند زارا-برشکا-کتون-ورساچه- کلوین کلین – گوجی و بسیاری برند های به نام دیگر در زمینه های متفاوت برای مثال در زمینه ی برندهای ورزشی ادیداس- ریبوک و نایک از مشهور ترین ها هستند و اینگلیش هوم برندی بسیار محبوب در زمینه ی لوازم خانگی میباشد که به فروش انواع شمع و جاشمعی تا مبلمان و وسایل اشپزخانه میپردازد. در سفرتان به دبی از حضور برند های جهانی در دبی استفاده کنید و کالاهای با کیفیت و زیبایی را تهیه نمایید.

نمایشگاه تجهیزات پزشکی 2020

 

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :