021-41454

جزیره نخل مانند در دبی

جزیره نخل مانند در دبی

جزیره نخل مانند در دبی

دبی شهری زیبا و مدرن است که توانسته در چند سال اخیر با ایجاد انواع جاذبه های گردشگری جذاب و متنوع در خود میزبان بسیاری از مسافران از نقاط مختلف جهان باشند .

این شهر تفریحات و امکانات خود را در گسترده ی وسیعی بنا کرده است و هر شخص با هر سن و هر علاقه ای در این شهر مدرن میتواند یک تفریح مورد علاقه ی خود را به راحتی بیابد و از ان لذت ببرد .

یکی از تفریحات و جاذبه های شهر دبی استفاده از سواحل زیبا و مجهز این شهر میباشد اما دبی به علت دارا بودن خط ساحلی محدود با مشکلات زیادی مواجه شد لذا در اقدامی بسیار جسورانه و البته پر خرج دست به احداث این جزیره در دبی زد که این روزها خود یک جاذبه ی گردشگری در دبی است .

جزیره ی نخل مانند در دبی یا جزیره ی جمیرا که از اسمان مانند درخت نخلی با برگ های بزرگ می باشد توانست خط ساحلی دبی را به میزان قابل توجه ای افزایش دهد ضمن انکه در این منطقه ی احداث شده چندین هتل بسیار معروف و چندین مرکز خرید و مراکز دیدنی ساخته و به مرحله ی بهره برداری رسید .

سواحل جزیره

سواحل این جزیره با شن های طلایی و انواع ورزش های ابی مهیج متنند کاییتینگ و یا اسکی روی اب و غواصی و بسیاری ورزش های مهیج دیگر میزبان مسافران میباشد . این سواحل دارای بالاترین حد امکانات و تجهیزات بوده و. بهترین و معروفترین سواحل در دبی هستند .

این جزیره ی نخل مانند در دبی ضمن اینکه دبی را ملقب به شهری کرد که دارای بزرگتریم جزیره ی مصنوعی در جهان است خود به این شهر زیبایی و شکوه خاصی بخشید ضمن انکه سالانه تعداد بسیار زیادی از توریست ها در این جزیره اقامت و یا از ان بازدید می کنند.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :