021-41454

جاذبه ها گردشگری بانکوک

جاذبه ها گردشگری بانکوک

جاذبه ها گردشگری بانکوک

جاذبه ها گردشگری بانکوک

جاذبه ها گردشگری بانکوک

در این پست چندی از جاذبه ها گردشگری بانکوک را معرفی می کنیم.

رودخانه چائوپرایا ( Chao Phraya )

رودخانه چائوپرایا

با سفر با کشتی های تفریحی بر رودخانه چائوپرایا ، حسی مانند قایق رانی در ونیز به آدم دست می دهد ، بخصوص در شب ها منظره بسیار زیبا و خیره کننده ای دارد ، در کل شهر بانکوک به ونیز شرقی در میان اروپایی ها مشهور است.

 

معبد بودای خوابیده یا بودای لمیده

معبد بودا خمیده

این معبد در مجاورت با مجموعه گرند پالاس واقع است.این معبد که در تایلند به Wat pho مشهور است ، از کهن ترین وجذاب ترین معابد تایلند است و در آن درآمیختگی تاریخ و دانش پزشکی را می بینید. در این معبد بیش از هزار مجسمه بودا موجود است اما مجسمه بودای خوابیده یا لمیده آن که طلایی بوده و طول 45 متر و بلندی 15 متر است ، از همه پر طرفدار تر است. در این معبد همچنین آموزش ماساژ سنتی و مدیتیشن وجود دارد.

 

مزرعه تمساح ها (Crocodile Farm)

مزرعه تمساح ها

مزرعه تمساح ها در فاصله 30 کیلومتری بانکوک واقع می باشد.در این مزرعه حدود 60 هزار تمساح از 28 نوع متنوع وجود دارد.البته حیوانات دیگری مانند شیر ، مار ، میمون نیز در اینجا وجود دارد اما اگر می خواهید حیوانات دیگر را تماشا کنید بهتر است به دنیای وحش بانکوک بروید.در این محل همچنین بطور روزانه نمایشهایی اکروباتیک فیل ها ، کشتی با تمساح ها و … اجرا می گردد.

 

 

مجسمه بودای زمردین

مجسمه بودای زمردین

مجسمه نشسته بودا که انگار درحال انجام  مدیتیشن (بودای زمردین)  در معبد وات پراکائو واقع در مجموعه گرند پالاس قرار گرفته و  از یشم سبز ساخته گردیده است و با لباسی از طلا تزئین شده  . بلندای این مجسمه 45 سانتی متر است.

 

دنیای سافاری (دنیای وحش)

دنیای وحش بانکوک

سافاری ورد ( Safari World ) یا دنیای وحش در بانکوک دارای 2 بخش می باشد : بخش اول که پارک سافاری بوده و شامل حیوانات متنوع از جمله شیر، ببر، خرس، زرافه، گورخر، آهو ، پاندای سفید می باشد و بمی بایست با خودرو از بین این حیوانات عبور نمود و آن ها را مشاهده نمود. طول این بخش هشت کیلومتر است و عبور از این مسیر حدود 45 دقیقه زمان می برد.در بخش دوم این مجموعه بیشتر گونه های متنوعی از حیوانات دریایی و بخصوص دلفین های آموزش دیده است و همانطور که حدس زده اید با این دلفین ها و حیوانات نمایش های هیجان آور و خیره کننده ای برای بازدید کننده ها اجرا می گردد.

 

باغ وحش دوزیت ( Dusit Zoo )

باغ وحش دوریت

این باغ وحش در مرکز شهر قرار دارد  و بیشتر از دو هزار حیوان و 1000 پرنده را در خود دارد که در محلی بنام جزیره پرندگان نگه داری می شود. زرافه، پنگوئن، گورخر، میمون ، کرگدن، فیل، تمساح، ببر، کانگورو، ، اسب آبی و … برخی از حیوانات این مجموعه است.همچنین در این مجموعه سواری ، نمایش تغذیه جانداران و رستوران هایی وجود دارد.

 مجموعه کاخ پادشاهی

کاخ پادشاهی بانکوک

مجموعه کاخ پادشاهی یا همان گرند پالاس  ( Grand Palace ) از جمله جاذبه ها گردشگری بانکوک و دیدنی این شهر که بسیار طرفدار دارد می باشد. این مجموعه از ساختمان های بسیار مجلل که محل سکونت پادشاهان تایلند از آخرای قرن 18 ام تا وسطای قرن 20 ام بوده است متشکل است.

 

بازار شناور روی آب

بازار روی آب

بازار شناور هشر بانکوک واقع در فاصله هشتاد کیلومتری در غرب این شهر است. هر روز از صبح زود تا ظهر، فروشندگان محصولات خود را در قایق های شناور بر روی آب عرضه می نمایند.

 

باغ رز ( Rose Garden )

باغ رز بانکوک

باغ رز  در 32 کیلومتری غرب بانکوکقرار دارد و توسط دریاچه ای زیبا احاطه گردیده و در آن نمایش های دیدنی و جذابی همچون رقص محلی تایلندی، بوکس تایلندی ، نمایش فیل ها و شمشیر زنی اجرا می گردد.

 

شهر تاریخی آیوتایا

شهر تاریخی آیوتایا

شهر باستانی آیوتایا در سال 1350 ساخته شده و در 76 کیلومتری شمال بانکوک مقرر است و در آن زمان به عنوان پایتخت تایلند نیز در نظر گرفته شد. همچنین آیوتایا در قرن 17 ام میلاد یکی از ثروتمندترین شهرهای قاره آسیا بوده تا آن که در سال 1767 ارتش برمه به آن حمله کرد و آنرا فتح و تخریب نمود و در حال حاضر خرابه های از آثار ، مجسمه ها و بناها این شهر که البته بسیار دیدنی هستند باقی مانده است.

مشاهده اطلاعات ، پکیج ها یا رزرو تور بانکوک تایلند

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :