021-41454

دیدنی های لندن

دیدنی های لندن

دیدنی های لندن

بازار بوروت

یکی از دیدنی های لندن بوده و اگر اهل غذا و آشپزی هستید باید به این بازار سر بزنید. هر چیزی که در این بازار به فروش می‌رسد، تازه است و می‌توانید بهترین انواع پنیر، شیرینی، گوشت، ترافلس (نوعی قارچ) و بسیاری اقلام دیگر را در این مکان پیدا کنید. اگر عاشق غذا هستید این بازار را از یاد نبرید

سیاه چال لندن

در این مکان چوبه‌های دار شهر لندن به شکل طنزپردازانه‌ای بازسازی شده‌اند. درست است که در حال حاضر این شهر، یک شهر شاه‌نشین و سلطنتی است، اما بد نیست که گاهی به نقاط تاریک آن‌ هم نگاهی انداخت و با بخش سیاه تاریخ لندن آشنا شد.

در کتاب‌های ترسناک معروفی چون دراکولا، پرونده دکتر جکیل و آقای هاید، اتفاقات در شهر لندن رخ می‌دهد. شما حتی می‌توانید به محل جنایات «جک دل‌وروده پاره کن» سر بزنید این عنوان معروف‌ترین لقبی که برای یک قاتل سریالی ناشناخته انگلیسی به کار می‌رود، این قاتل در طول سال‌های 1888 الی 1891 و در محله وایت چپل قتل‌های خود را مرتکب می‌شد.

لیک دیستریکت

لیک دیستریکت از دیگر دیدنی های لندن می باشد که در کامبریا در شمال غربی انگلستان خانه بزرگترین پارک ملی کشور است. منطقه کوهستانی برای پیاده‌ روی و کوه نوردی شناخته شده است.

این یک مقصد توریستی محبوب است که بیش از 15 میلیون بازدید کننده در سال را به خود جذب می‌کند. این پارک دارای مرتفع‌ترین کوه‌ در انگلستان یعنی Scafell Peak، و همچنین طولانی‌ترین دریاچه  است.

برخی ممکن است پیاده روی آرام را از طریق دره ترجیح دهند در حالی که آنها از آثار ویلیام وردزورث، شاعر معروف قرن 19 دیدن می‌کنند، یا برای دیدن منظره‌ها سوار قطار می‌شوند.

باث

نام باث به معنای حمام به دلیل رومیانی که حمام هایی در چشمه های اب گرم ساختند نام گرفت این شهر اوج محبوبیت خود را در سال جورجیایی به دست آورد زمانی که ثروتمندان در اینجا برای چشمه های معدنی می‌آمدند.

خیابان هنرلندن

اگر در سنگفرش های این خیابان قدم بزنید حس و حال خوبی که پیدا خواهید کرد  پیش‌فرض ذهنی شما را نسبت به سلطنتی بودن شهر لندن تغییر می‌دهد.

رنگ‌ها، سبک‌ها و ابراز احساسات خلاقانه هنرمندان این خیابان شما را می تواند شگفت زده کند.

شما می‌توانید آثار گرافیتی هنرمند معروف بنکسی (Banksy) و دیگر هنرمندان زیرزمینی ولی آینده‌دار لندن را از نزدیک مشاهده کنید.

البته باید بدانید هنر های گرافیتی ممنوع در انگلستان ممنوع است.

velodrome

این ساختمان مشهور  برای بازی های المپیک سال ۲۰۱۲ میلادی ساخته شده است.

بعد از اتمام بازی های المپیک مانند سایر تاسیسات مرتبط با این رویداد این ساختمان هم تغییر کاربری داده و به یکی از جاذبه‌ها گردشگری لندن نیز بدل شده است.

این ساختمان از بهترین مواد اولیه ساختمانی ساخته شه و سازه ای بسیار پایدار محسوب می شود.

این ساختمان سیستم تهویه هوای طبیعی دارد که نیاز به دستگاه های تهویه هوا را از بین برده است.

این ساختمان که برای انجام ورزش دوچرخه سواری ساخته شد در سال ۲۰۱۴ به روی عموم مردم باز شد و به عنوان یکی از یادگارهای المپیک لندن باقی ماند.

آکواریوم زندگی دریایی لندن

آکواریوم زندگی دریایی لندن  بخش جدیدی پیدا کرده است که به زندگی واقعی زیر دریا شباهت بیشتری دارد. گردشگران در این آکواریوم می

توانند در فاصله چند متری از ۱۵  کوسه غواصی کنند.

البته بین انسان و کوسه یک شبکه توری مستحکم کشیده شده است.

مدار Arcelormittal

از دیگر دیدنی های لندن می باشد. مجسمه ArcelorMittal که یک برج دیده بانی است یکی از سازه های زیبای لندن است که المپیک ۲۰۱۲ هم استفاده شده است.

طراحان این سازه مدار مانند آنیش کاپور و سسیل بالموند هستند.

گردشگران می توانند داخل این برج بروند و از بالای آن که ارتفاعی حدود ۸۵ متر دارد، پارک المپیک را تماشا کنند.

گالری ملی لندن که یکی از جاذبه های هنری و تاریخی انگلیس به شمار می رود  در سال ۱۸۲۴ راه‌اندازی شده و کلکسیون بزرگی از معروف‌ترین

آثار هنری جهان است.

گالریملیاندن به حدی زیباست که حتی برای کسانی که درکی ازهنر نیز ندنارند جاذبه بصری دارد.

حتما برای شما هم ذاب خواهد بود که به تماشای زیباترین نقاشی های جهان از سراسر دنیا بپردازید.

هر بار که به گالری ملی لندن می روید گویی برای اولین بار استکه به آن سفر می کنید چرا که مطمئنا نخواهید توانست تمامی زیبایی های آن را

در یک بازدید خلاصه کنید.

جدا از تعاریفی که ذکر شد حس عجیب دیدن نقاشی‌های رامبراند و پیکاسو از نزدیک و نشستن در کنار مجسمه‌های تاریخی فضای بیرونی

گالری، حسی‌ست که در جای دیگری تجربه‌اش نمی کنید.

گالری ملی در میدان «ترافالگار» لندن قرار دارد و می توانید از طریق ایستگاه مترو به آن دسترسی داشته باشید.

کلیسای جامع

از دیگر دیدنی های لندن کلیسای جامع سنت پل است که جزو پرطرفدارترین کلیسای انگلستان است.

گنبد زیبای آن با ۱۱۳ متر ارتفاع دومین گنبد بزرگ دنیاست.

این کلیسا در قرن ۱۲ میلادی ساخته شده و تبدیل به یکی از پربازدید ترین مکان‌های دیدنی شهر لندن شده است.

هر سال مراسم‌ مختلفی در کلیسای جامع سنت پل برگزار می‌شود که تعداد زیادی توریست را به سمت خودش جذب می‌کند. وقت‌گذرانی در این کلیسا و عکاسی از فضای اسرارآمیزش را حتما دوست خواهید داشت.

بازار محلی

بارو مارکت یک بازار  قدیمی در لندن است که همه‌چیز را تازه‌‌ی تازه در آن پیدا می‌کنید. میوه‌، سبزیجات، گوشت، ماهی، شیرینی، کیک، قهوه و …. تنوع رنگ و بو و مزه در بارو مارکت آنقدر زیاد است که حتی ساعت‌ها گشتن در آن، نمی تواند شما را خسته کند و بسیار لذت خواهید برد و بارو مارکت هر روز هفته باز است.

موزه شرلوک هولمز

فرقی نمی‌کند که فقط یکی از فیلم‌های شرلوک هلمز را دیده باشید یا همه آن‌ها را ولی باید برای یک‌بار هم که شده است به موزه شرلوک هولمز در ساختمان شماره 221 خیابان بیکیر لندن بروید. شما می‌توانید در خانه شرلوک هلمز و در حالی که کلاه او را بر سر دارید و پیپ معروفش را در دهان گذاشته‌اید از خود عکس بگیرید. همچنین در این موزه براساس کتاب‌های داستانی شرلوک هلمز تمام سرنخ‌هایی که او را در حل معماهای جنایی کمک کردند، قابل بازدید است.

کمبریج

کمبریج یک شهر تاریخی است که در حدود 80 کیلومتری شمال لندن قرار دارد و خانه دانشگاه کمبریج، یکی از دانشگاه‌های برتر در جهان است. دانشگاه در سال 1209 تاسیس شد. دانش آموزان خود حدود 20 درصد از 123000 جمعیت شهر را تشکیل می دهند. پس از تور دانشگاه، مسافران ممکن است برای قایق سواری به River Cam بروند، از مجموعه عظیمی از آثار باستانی موزه فیتزویلیام بازدید کنند، و یا در سراسر پل ریاضی که برخی ادعا می کنند بهتر از پل‌های ونیز است پیاده روی کنند.

شیرینی فروشی ها

انگلیس با شیرینی ها و دسرهای رنگانگ و متنوعش معروف است. مردم انگلیس به شیرینی جات علاقه بسیاری دارند و شاید به همین دلیل است که شکلات ها، دسرها و شیرینی جات متنوع به عنوان یکی از جاذبه های توریستی این کشور مطرح شده است.

به طور مثال می توان از کیک باتنبرگ که به مناسبت ازدواج دختر ملکه ویکتوریا در سال1889 پخته شد و دسر Eton mess که به مناسبت بازی بین کالج اتن و کالج وینچستر پخته می شود.

پارک ملی

از دیگر دیدنی های لندن می باشد و در وافع یکی از بزرگترین و بهترین تفریحات انگلیس پارک ملی آن است، جالب است بدانید انگلستان 15 پارک ملی دارد که هرکدام طبیعت منحصر به فرد و مناظر زیبا ای دارند و بیشتر در جنوب، شرق و مرکز انگلیس هستند.

مطالب مرتبط

برای همه توریست های تورهای خارجی ، در میان دید و بازدید ، گردش و اقامت خود ، یکی از لذت بخش ترین کارهایی را که مد نظر دارند ، خرید کردن از مراکز خرید و فروشگاه ها شهر مقصد برای خودشان یا بعنوان هدایا و سوغات می باشد. دز این مطلب 10 شهر ارزان دنیا برای خرید در تور های گردشگری تان را معرفی می نماییم

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :