021-41454

جاذبه های طبیعی در انگلیس

جاذبه های طبیعی در انگلیس

جاذبه های طبیعی در انگلیس

جاذبه های طبیعی در انگلیس

جزیره وایت

این جزیره از سه تکه سنگ که از خط ساحلی جزیره وایت کمی جلوتر آماده اند، زمانی بخشی از ساحل بودند، ولی فرسایش آنها را از ساحل جدا کرده است.

بهترین منظره از این صخره ها را می توانید از یک برج ویکتورایی ببینید که در نزدیکی این صخره ها وجود دارد.

این برج با اهداف دفاعی در زمان های گذشته ساخته شده بود. در روزهایی که هوا صاف باشد،‌ منظره ی ساحل سنگی و آب دریا و رنگ آبی بی کران آسمان زیبایی خارق العاده ای را به این منطقه می بخشد.

Needles به معنی «چند سوزن»‌است. اما در واقع هیچ کدام از این ته سنگ ها شبیه به سوزن نیستند. این نام از ۲ دریانوردی می آید که در سال ۱۷۶۴ پس از گرفتار شدن در طوفان با این صخره ها برخورد کردند و مردند.

صخر مالهام

پرتگاه منحنی مالهام که از سنگ های آهکی ساخته شده اند، در واقع یک پرتگاه بلند ۸۰ متری است که در اواخر عصر یخبندان و بر اثر آب شدن یخ ها ایجاد شد. در بالای این صخره ها هم یک پیاده رو آهکی است که بر اثر عقب نشینی یخچال های طبیعی شکل گرفته است.

این مسیر شباهت بسیار زیادی به مسیرهای سنگ فرش مخصوص پیاده روی دارد. به صورت کلی، مناظر بالای این صخره ها بسیار تماشایی هستند

جالب است بدانید که بخش هایی از فیلم هری پاتر و یادگاران مرگ ۱ هم در بالای این صخره ها فیلمبرداری شده است.

ساحل جوراسیک

ساحل جوراسیک  اولین جایی بودند که به عنوان یک میراث «طبیعی» جهانی ثبت شدند. آنچه این ساحل را خاص می سازد، این است که برآمدگی های صخره ای این ساحل نوعی مسیر «پیاده روی در تاریخ» را برای شما مهیا می کنند.

وقت سفارت انگلیس

 

نویسنده : یزدان گشت سفیران

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :