021-41454

جاذبه های سیسیل ایتالیا

جاذبه های سیسیل

جاذبه های سیسیل

 

جزایر آیولین

این جزیره های منحصر به فرد همه ساله میزبان گردشگران بسیار زیادی است  به خصوص در ماه های گرم سال بیشتر مردم ایتالیا هم به سیسیل می آیند.

اگر در ماه اگوست به شهر زیبای سیسیل سفر می کنید باید بدانید که در این فصل سیسیل در شلوغ ترین و پر ازدحام ترین حالت ممکن به سر می برد.

در ماه های سرد سال خدمات کشتی و قایق رانی ممکن است به خاطر بدی هوا کنسل شود. ولی در سایر اوقات سال،‌ این سواحل و جزیره ها تجربه ای عالی را برای شما رقم خواهند زد.

اگر بخواهیم به یکی از جاذبه های این جزایر اشاره کنیم باید بگوییم که ماهی های فوق العاده خوشمزه و بی نظیری در رستورن های این منطقه سرو می شود که از خوردن آن لذت خواهید برد.

 

کوه آتشفشانی آتنا

اتنا یکی از فعال ترین آتشفشان های جهان است. این کوه حدود  ۳۳۰۰ متر ارتفاع دارد و در سواحل شرقی سیسیل قرار گرفته است.این کوه در تابستان و زمستان مزبان گردشگرانی است که از سراسر دنیا به بازدید از ین کوه می پردازند.

در طول زمستان، گردشگران به این کوه می آیند تا در دامنه ها و شیب های آن به اسکی بازی بپردازند.و هم چنین مسابقاتی هم برگزار می شود

در ماه های گرم سال،‌ گردشگران ماجراجو به این کوه می‌آیند تا به صخره نوردی و یا کوه نوردی در اتنا بپردازند.

در دامنه های شمالی این کوه که فعالیت آتشفشانی کمتری دارند و از طریق ماشین هم امکان دسترسی به آن ها مقدور است.

 

تائورمینا

تائورمینا بر روی یک صخره در نزدیکی کوه اتنا و در سواحل شرقی جزیره سیسیل قرار گرفته است.

تائورمینا همیشه مقصدی هیجان انگیز برای بازدید از سیسیل بوده است. سیسیلی که گوته درباره آن فته است اگر سیسیل را نبینید گویی ایتالیا را ندیده اید.

 

غار موزه

مردم در این غار تا دهه 50 زندگی می کردند .اما امروزه به موزه تبدیل شده است .این غار در شمال غربی راپانی سواحل غرب این جزیره واقع شده است و 18 کیلومتر با این مکان ها فاصله دارد .هنگامی که وارد  غار می شوید گویی در زمان سفر کرده اید.

ادرس غار موزه: ایتالیا – سیسیل Loc. Scurati، ۹۱۰۱۵ Custonaci TP، Italy

 

برج ساعت نجومی

این برج بعنوان یکی از برترین جاذبه های سیسیل در سال 1933 ساخته شده است که دو ساعت ساده و نجومی دارد .این برج در کلیسا می باشد و هر ساله تعداد زیادی توریست از این برج دیدنی بازدید می کنند.دلیل معروفیت این برج ساعت بی نظیرش است زیرا این ساعت بزرگترین و پیچیده ترین ساعت مکانیکی و نجومی در جهان می باشد.

اگر بخواهید این ساعت را ببنید بهتر است به بالاترین تقطه ساعت بروید که به راحتی ناقوس ها و مجسمه های داخل بنا را تماشا کنید.

ادرس برج ساعت نجومی: ایتالیا – سیسیل Piazza Duomo، ۶۰، ۹۸۱۲۲ Messina ME، Italy

ادرس دهانه کوه اتشفشانی: ایتالیا – سیسیل Accesso al Cratere، ۹۸۰۵۵ Lipari ME، Italy

 

موزه باستان شناسی

این موزه  در سال 1984 شروع به کار کرد .اثار باستانی این موزه شامل: مصنوعات دوران کلاسیک، مجسمه الهه های یونانی، سکه های تاریخی و .. می باشد.

ادرس موزه باستان شناسی: ایتالیا – سیسیل Via di Mattia، ۳۱، ۹۴۰۱۰ Aidone EN، Italy

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

لینک های مرتبط:

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :