021-41454

تور اتوبوس دو طبقه دبی

تور اتوبوس دو طبقه دبی

تور اتوبوس دو طبقه دبی

تور اتوبوس دو طبقه دبی

دبی یکی از شهرهای مهم امارات متحده عربی است  که بعد از ابوظبی بیشترین جمعیت را دارد برای اینکه خودتان  این همه شکفتی را از نزدیک ببینید و کشف کنید علت تمام تعریف و تمجید های این شهر توریستی برای چیست  و واقعیت مطلب را از میان گفته های کلیشه ای تشخیص دهید لازم است حداقل  یکبار هم که شده به این شهر زیبا سفر کنید .

دبی با معماری بی نظیر و منحصر به فرد سالانه مسافران زیادی را به خود جذب می کند  .

بر خلاف شایعه های موجود دبی فرهنگ غنی دارد  که بیشتر آن قابل لمس  و دیدنی نیست. فرهنگ این شهر به عرب های بیابان نشین میرسد

در دبی سرگرمی ها و شگفتی های زیادی وجود دارد  که از جمله ی آن میتوان به تور اتوبوس دو طبقه دبی اشاره کرد که از سرگرمی های دوست داشتنی این شهر است و طرفداران زیادی دارد.

دیدار کنندگان از دبی  و گردشگران تور اتوبوس میتوانند مناظر شهر را از طبقه ی دوم این اتوبوس های دو طبقه مشاهده کنند.

این اتوبوس ها داری 44 صندلی در طبقه بالا و 28 صندلی در طبقه پایین  هستند . چشم انداز شهر از طبقه دوم این اتوبوس ها که تقریبا سرباز هستند بسیار جالب و دیدنی  است . هم چنین یک راهنما نیز در طول مسیر اطلاعت جالبی از گذشته و حالا دبی را برای شما بازگو میکند .

هزینه ی استفاده از این تور هیجان انگیز  در حدود 75 درهم برای بزرگسالان  و 45 درهم برای کودکان است .

آب و هوای دبی در بیشتر روزهای سال گرم و شرجی است و بهترین زمان برای بازدید از این شهر  بین ماه های آبان تا اسفند است که در این ماه ها هوا معتدل است و از تمام جاذبه های توریستی این شهر به خوبی می توتنید نهایت استفاده را ببرید.

 

تور دبی 

تور نمایشگاهی دبی

 

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :