021-41454

تفریحات پارک های رم

تفریحات پارک های رم

تفریحات پارک های رم

تفریحات پارک های رم

رم سرشار از جاذبه های گردشگری مختلف است که شما می توانید از تک تک آن ها لذت ببرید و تجربه سفر خوشایندی را پشت سر بگذارید از میدان های زیبا و کلاسیک تا مراکز خرید لوکس و مدرن که بگذریم و از بنا های تاریخی و کلیسا های هیجان انگیز و رمز آلود هم که بازدید کنیم  نوبت به پارک های متنوع و سرسبز رم می رسد در این پارک ها چه کنیم ؟

یکی از فعالیت‌های محبوب آخر هفته‌ها کشور ایتالیا در رم دوچرخه‌سواری در پیرامون یکی از پارک‌های خوش منظره و زیبای شهر است. از مزایای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در مراکز تاریخی شهر، حرکت آرام و نرم با دوچرخه در اطراف این بناهای تاریخی با استفاده از طرح اشتراک‌گذاری دوچرخه است.

از دیگر مسیرهای محبوب دوچرخه‌سواران می‌توان به مسیر Tiber، از Castel Giubileo به Mezzo Cammino و جاده قدیم رم از راه Appia Antica اشاره کرد که روزهای یکشنبه برای رفت و آمد ماشین‌ها بسته است.

تابستان‌ها گرمای هوا در رم به شدت افزایش پیدا می‌کند، بنابراین شناسایی نزدیکترین استخر به محل اقامتتان یک کار ضروری است. La Piscina delle Rose به نشانی Viale America 20 بزرگترین استخر رم است که در فضای آزاد قرار دارد و در تابستان شلوغ است،

بنابراین برای داشتن یک صندلی کنار استخر حتما زود به آنجا بروید. یکی دیگر از استخرهای خوب که در مناطق مرکزی شهر هم قرار دارد، استخر پشت بام Radisson SAS به نشانی Filippo Turati 171 است که همه روزه برای عموم مردم با دریافت هزینه باز است.

هم چنین در بخش های مختلف پارک ابزار گریل وجود دارد که می توانید غذا های مورد علاقه تان را کباب کنید و میل نمایید چادر هایی هم وجود دارد که بتوانید شب را در پیک نیک بگذرانید و لذت ببرید

وقت سفارت ایتالیا

 

نویسنده : یزدان گشت سفیران

مطالب مرتبط

هتل ماناتای ویلا سیلویا پاتایا هتلی 5 ستاره ، لوکس و مجلل واقع در ساحل و منطقه جامتین پاتایا ، نزدیک به مراکز خرید پاتایا ، دارای فاصله نزدیک تا مرکز شهر و دارای فاصله 125 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی تایلند می باشد و این هتل با امکانات رفاهی تکمیل خود به همراه خدمه مجرب و خوش برخورد آماده پذیرایی از میهمانان تور پاتایا تایلند می باشد.
نمایشگاه کتاب-نمایشگاه کتاب لندن,تاریخ نمایشگاه کتاب لندن,مکان نمایشگاه کتاب لندن,تور نمایشگاه کتاب لندن,نمایشگاه کتاب در انگلیس

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :