021-41454

بیمه درمانی ایتالیا

بیمه درمانی ایتالیا

بیمه درمانی ایتالیا

بیمه درمانی ایتالیا

یکی از کار هایی که لازم است هر توریستی در بدو ورود  به ایتالیا برای خودش انجام دهد این است که پیگیر دریافت بیمه درمانی در ایتالیا باشد در این متن می خواهیم  توضیحاتی درباره نحوه دریافت بیمه درمانی ایتالیا ارائه دهیم و  امیدواریم مورد  توجه شما قرار بگیرد

داشتن بیمه در ایتالیا به دو دلیل الزامی است: اوّل اینکه بدون داشتن بیمه، اقامت شما تمدید نمی شود و دلیل دوم اینکه هزینه معاینات پزشکی و ویزیت در ایتالیا فوق العاده بالا است.

بیمه درمانی در ایتالیا به دو صورت می باشد:

بیمه عمومی  که هزینه کمتری (98 یورو برای یک ‌سال و 49 یورو برای 6 ماه) نسبت به نوع دیگر بیمه دارد و عموما برای گرفتن اجازه اقامت و تمدید آن از این نوع بیمه استفاده می شود.

برای گرفتن این نوع بیمه، می توانید به دفاتر پستی که کارهای مربوط به ارسال کیت اقامت  را انجام می دهند، مراجعه کنید. به خاطر داشته باشید که این نوع بیمه فقط برای امور اورژانسی (جراحی و تصادفات) معتبر می باشد و برای مابقی امور باید هزینه‌های مربوطه را بپردازید

نوع دوم بیمه با نام بیمه A.S.L شناخته می شود که هزینه سالیانه آن 149.77 یورو  است. مزیت های این بیمه در این است که پس از اخذ آن، می توانید پزشک شخصی خود را انتخاب کنید و همچنین برای امور پزشکی عمومی لازم نیست هیچگونه هزینه ای بپردازید و در صورت تشخیص دکتر، اگر نیاز به مراجعه به متخصص باشد، هزینه های ویزیت دکتر متخصص به صورت بیمه ای با شما حساب خواهد شد.

برای خرید این بیمه بعد از ثبت درخواست در اداره پست، به اداره A.S.L واقع در محل سکونت خود می روید ( A.S.L ادارات محلی نظارت و امور اجرایی سازمان ملی خدمات درمانی هستند) و برای بیمه ثبت نام می کنید.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

ویزا ایتالیا

ویزا توریستی ایتالیا

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :