021-41454

بهترین مراکز خرید تورنتو

بهترین مراکز خرید تورنتو

بهترین مراکز خرید تورنتو

یکی از لذت بخش ترین کارهایی که در سفرتان به تور کانادا می توانید انجام دهید و یکی از اهداف گردشگری مورد علاقه تقریبا همه توریست ها می باشد خرید از مراکز خرید شهر مقصد است ، ما در این پست چندی از بهترین مراکز خرید تورنتو را خدمتتان معرفی می کنیم.

بهترین مراکز خرید تورنتو

در شهر تورنتو مراکز خریدی تحت عنوان Shopping Malls وجود دارد که در کل در کشور کانادا به اختصار با اسم مال یا همان Mall شناخته می‌شوند . این مراکز خرید از محبوب‌ترین و پر رفت و آمدترین فضاهای در سطح شهر بویژه در زمستان هی این کشور هستند چرا که در این مراکز خرید فضایی سرپوشیده با امکاناتی وجود دارد  که از سرما و گرمای بیرون مردم در آنجا در حال خرید در امان هستند و همچنین از طرفی تنوع امکانات و اجناس و برند های موجود در آن برای همه نوع سلیقه دارای جذابیت می باشد که با ترکیبی متنوع و متعدد از فروشگاه‌های بزرگ و کوچک بهمراه غذا خوری‌ها و فست فود های آن ، همه این ها در کنار هم این مراکز خرید را بسیار جذاب می کنند.

Pacific Mall مرکز خرید

پسیفیک مال یکی از بهترین مراکز خرید تورنتو می باشد و این مال هرچه را که از بعد جذابیت‌ های دیدنی برای خریداران کم گذاشته ، با صداقت کامل خود در زمینه فروش کالاها جبران نموده است و به عبارتی دیگر شیوه کار این مرکز خرید  Mall و فروشگاه‌های داخل آن جسارت و جراتی بحساب می آید چرا که معمولا دیگر مراکز خرید مثل آن فاقد آن سیاست هستند. این قضیه بر می گردد به حسی که صاحبان فروشگاه‌ های این مرکز خرید مال در تورنتو نسبت به خریداران دارند : خستگی در کردن در یک فضای صادقانه! در ضمن این را هم باید بگوییم که این مال تنها مالی در شهر تورنتو می باشد که تمامی فروشگاه‌ های داخل آن در اختیار فروشندگان آسیای جنوب شرقی و بویژه چینی‌ها قرار دارد و به دلیل قیمت‌های بسیار ارزان و رقابتی مورد توجه بسیار زیادی از سوی  خریداران قرار دارد.

Eaton Centre مرکز خرید

مرکز خرید ایتن سنتر یکی دیگر از بهترین مراکز خرید تورنتو می باشد که مرکز اجتماع اصلی غالب جوانان ساکن شهر تورنتو می باشد. مرکز خرید ایتن سنتر که به نام گذاری خود کانادایی مال است ، در دل شهر تورنتو قرار دارد، اما خب این مرکز خرید کمی قدیمی شده است ولی نقشی جدی در زندگی افراد و جوانان تورنتویی علاقه مند به آن ایفا می نماید. از طرفی رشد و توسعه خیابان یانگ تورنتو باعث شده تا این مال بیش تر از آن چیزی که در اول برای آن تصور شده بود ، حائز اهمیت می گردد و به بخش مهمی از شهر تورنتو مبدل شود فقط باید گفت  که فضای مال نتوانسته رشد کند و فضای آن کمی کوچک است و خرید را شاید کمی سخت کند.

The Underground City (PATH)مرکز خرید

Underground City یا شهر زیر زمینی که با نام معروفی تحت عنوان PATH نیز شناخته می گردد در مرکز شهر تورنتو واقع است و می توان گفت که  یک مرکز خرید یا MALL به معنای رایج آن نمی باشد ولی از حق نگذریم و باید گفت که از نظر تعداد و کیفیت فروشگاه‌هایی که در آن به کار مشغول می باشند ، دست کمی از یک مرکز خرید مال ندارد. این فضا و مرکز خرید زیر زمینی یک جورایی قنات مانند است و کاملا به موارد مشابه خود روی زمینی شبیه می باشد ولی اینجا احتمال گم شدنتان زیاد است و بعد از آن بازگشتتان به روی زمین شاید ممکن نباشد!

Shop at Don Mills مرکز خرید
Shop at Don Mills مرکز خرید  در سال 2009 میلادی افتتاح گردید و در واقع جانشین یک مجموعه قدیمی‌ تر مرکز خریدی دیگر در شهر تورنتو شده که از سده پنجاه میلادی کار خود را آغاز کرده بود و در آن زمان ها یک مرکز خریدی بسیار محبوب برای جوان‌ های قدیم و مسن‌تر های فعلی این شهر بوده است البته در این زمینه یعنی جای مرکز خرید دیگری را گرفتن باید گفت صد در صد موفق نبوده اما در کل کار این مرکز خرید حرف ندارد.

مشاهده اطلاعات ، پکیج ها یا رزرو تور کانادا

» آژانس مسافرتی یزدان گشت سفیران ، خدمات پیکاپ پاسپورت کانادا شما را بصورت فوری و با مجوز حمل پاسپورت انجام می دهد.

برای دریافت خدمات پیکاپ ویزا کانادا در اسرع وقت از آژانس یزدان گشت سفیران ، اینجا را کلیک کنید.

شماره تماس : 41454 – 021

 

کانادا تخصص ما است:

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :