021-41454

بروکسل ، بلژیک

بروکسل ، بلژیک

بروکسل ، بلژیک

بروکسل ، بلژیک

بروکسل پایتخت کشور لبژیک نقشی مهم در این کشور و سراسر اروپا دارد چونکه  مقر اصلی اتحادیه اروپا  در این شهر است . بروکسل شهری درجه یک برای سفری چند روزه به شمار میرود . معماری تاریخی عالی ، فرهنگ های سنتی جالب  و تنوع بالای غذایی  این شهر را مقصدی جذاب برای گشت و گذار تبدیل کرده است .

با وجود تمام جذابیت های این شهر  اما میتوان کمی آن زا گران تر  در نظر گرفت  ومتاسفانه برای مسافرانی که محدودیت بودجه دارند   انتخاب های زیادی وجود ندارد .

اختلاف ساعت آن جا با تهران -2:30 ساعت  و زبان رسمی و رایج هلندی و فرانسوی است و واحد پول رسمی یورو است .

وضعیت آب و هوایی  در تمام طول سال نسبتا معتدل است  اما تابستان ها واقعا گرم است  و ممکن است برای بعضی ها آزاردهنده باشد . در زمستان ها برف بسیار کمی میبارد  و دمای هوا به نقطه ی زیر انجماد نمیرسد. میزان بارش باران در تمام طول سال نیز ثابت است  و بصورت نم نم و مداوم میبارد .

قیمت هتل در بروکسل به نسبت  دیگر شهرهای دیگر اروپا غیرقابل پیش بینی است . بروکسل شهری تجاری و اداری بدون فرصت های گردشگری زیاد است  بنابراین اغلب در آخر هفته ها  و ماه ها ی جولای  و اگوست قیمت ها کاهش میابد .

حمل و نقل در بروکسل  قابل اعتماد است  و از وسایل نقلیه  اصلی همچون مترو  ، تراموا ، اتوبوس و قطار پشتیبانی میکند .

خوشبختانه اغلب وسایل نقلیه این شهر از یک نوع بلیط پشتیبانی میکند .

هم چنین در این شهر دانشجویان میتوانند با ارائه کارت دانشجویی از تخفیف  قابل ملاحظه ای برای بازدید از جاذبه های گردشگری استفاده کنند .

در سفر به این شهر بازدید از موزه ی شهر بروکسل ، میدان گراند پلاس ،  میدان گراند سابلون ، کاخ عدالت ، قلعه ی وان گاسبیک ، موزه ساز های موسیقی ،  و .. را به شما پیشنهاد میکنیم.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

ویزا شینگن

ویزا توریستی شینگن

مطالب مرتبط

میدان تقسیم استانبول,اطلاعات میدان تقسیم استانبول,تاریخچه میدان تقسیم استانبول,تصاویر میدان تقسیم استانبول,میدان تکسیم استانبول ترکیه

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :