021-41454

برند ایتالیایی گوچی

برند ایتالیایی گوچی

برند ایتالیایی گوچی

برند ایتالیایی گوچی

در سال 1898 گوچیو گوچی (Guccio Gucci) شهر فلورانس در ایتالیا را به مقصد لندن ترک کرد و مدتی مدیریت یک هتل را به عهده گرفت .در آنجا بود که  مجذوب چمدانهای متنوعی شد که توسط مسافران حمل میشد. در سال 1905 او به ایتالیا بازگشت و شروع به فروختن زین و خورجین کرد که موفقیت فراوانی در پی داشت .

پس از مدتی او مغازه ای باز کرد و در آن به فروش کالاهای چرمی و لوازم تزیین شده با نقوش سوارکاری پرداخت . در سال 1932 گوچی نوعی کفش راحتی ابداع کرد این تنها کفشی است که به موزه هنرهای معاصر نیویورک راه یافته است.

در سال 1938 اولین بوتیک گوچی در شهر رم و دومی در یازده سال بعد افتتاح شد و بوتیکهای دیگر یکی پس از دیگری در سراسر شهرهای جهان گشایش یافتند . تمامی این مراکز توسط پسران گوچی به نامهای آلدو (Aldo ) یوگو (Ugo ) و رودولفو (Rodolfo) اداره میشد.

بعد از این که در سال 2009 گوچی به عنوان چهل و یکمین برند معروف جهان شناخته شد منتقدین بر این باور بودند که گوچی تازه دارد در مسیر موفقت قدم بر میدارد

گوچی در همین سال بیش از 792 شعبه در دنیا تاسیس کرد و به عنوان گران قیت ترین برند جهان شناخته شد

برند ایتالیایی گوچی در سال 2013 به سی و هشتمین برند معروف جهان مبدل گشت

گوچی همواره مورد علاقه بسیاری از هنرپیشگان سینمایی و افراد مشهور بوده است و مجموعه های بهار و تابستان خود را به ان ها عرضه می کرده است

این شرکت از ۲۵ هزار نفر مصرف کننده و خریدار آنلاین از میان ۴۸ کشور دنیا نظر سنجی کرده است در این نظر سنجی از هر ۵ نفر یک نفر گفت که اگر پول این مارک مساله ای نباشد محصولات گوچی را خریداری خواهد کرد.

[su_button url=”/تور-ایتالیا/” style=”glass” background=”#6d8fb2″]تور ایتالیا[/su_button]

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :