021-41454

برند ایتالیایی فندی

برند ایتالیایی فندی

برند ایتالیایی فندی

برند ایتالیایی فندی

کمپانی برند ایتلیایی فندی از سال 1925 میلادی در رم افتتاح شد و شروع به کار کرد این برند امروزه در زمینه عطر و لوازم ارایش و کیف چرم و لباس و… محبوبیت زیادی پیدا کرده است

در سپتامبر 1933، کارل اوتو لگرفلد در‌هامبورگ آلمان به دنیا آمد. او در سال 1963 برای تیزینی، یک سالن رومی طراحی زنانه سطح بالا که در همان سال توسط فردی به نام ایوان ریچاردز تاسیس شده بود، مشغول طراحی شد.

او در ابتدا به عنوان طراح لباس زنانه سطح بالا، کار خود را آغاز کرد و سپس آن را به مجموعه آماده- پوشیدن گسترش داد؛ این مدل‌ها نشان «تیزینی، رم – ساخته شده در انگلستان» را روی خود داشت.

لگرفلد و ریچاردز، نخستین مجموعه خود را در سال 1963، با کمک یکدیگر طرح‌ریزی کردند. لگرفلد تا سال 1969 برای این شرکت طراحی کرد. بسیاری از بازیگران هالیوودی  از طرفداران این مارک تجاری بودند.

زمانی که لگرفلد برای این شعبه طراحی می‌کرد، افرادی از قبیل جینا لولوبریجیدا و دوریس دوک مشتری آن بودند. در سال 1969، گای دوویر جانشین او در این شرکت شد.

فندی سپس با مارک تجاری مد بین‌‌المللی سوئدی، H&M همکاری کرده است. در دوازده نوامبر 2004، حراج، H&M تعداد محدودی از لباس‌های مختلف زنانه و مردانه لگرفلد را به حراج گذاشت.

تنها دو روز پس از عرضه کردن این حراج، H&M اعلام کرد که تقریبا تمامی لباس‌ها به فروش رسیده است.لگرفلد در دسامبر 2006، راه اندازی مجموعه جدیدی از لباس‌های زنانه و مردانه، تحت عنوان نام «‌K Karl Lagerfeld» را اعلام کرد. این مجموعه شامل انواع متنوع تی‌شرت و شلوار جین بود. لگرفلد همچنین به خاطر تغییر شکل چشمگیر و قابل توجه  خود معروف شد.

فندی با بیش‌از 500 کارمند در جهان درسال گذشته میلادی درآمدی بالغ بر350میلیون‌دلار را از آن خود کرده‌است.

[su_button url=”/ویزای-شینگن/” style=”glass” background=”#6d8fb2″]اخذ ویزای شینگن[/su_button]

مطالب مرتبط

نمایشگاه ورزشی لندن,تاریخ نمایشگاه ورزشی لندن,نمایشگاه SMMEX لندن,تور نمایشگاه ورزشی,اطلاعات نمایشگاه ورزشی,قیمت تور نمایشگاه ورزشی

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :