021-41454

برج ساعت دبی

برج ساعت دبی

برج ساعت دبی

برج ساعت دبی

یکی از آثار تاریخی برجسته و مشهور دبی ، که در شرق دبی و در منطقه دیره قرار دارد ، برج ساعت دبی است ه به عنوان نماد دبی نیز شناخته می شود ، در سال ۱۹۶۴ میلادی ساخته شده و طرح این بنا نیز توسط یک مهندس خارجی به نام ادگار بابلیک خلق شده است .ولی کار ساخت آن به دست یک سازنده محلی ناشناخته در دبی انجام شده است .

8 سال بعد از ساخت در سال 1972 میلادی ، این برج ساعت برای مرمت و تعمیر به خارج از کشور منتقل شد و بعد از انجام کارهای مربوطه دوباره به مکان خود بازگردانده شد
در مناطق اطراف میدان ساعت دبی ، بیشتر ساختمان های اداری نظیر خطوط هواپیمایی بزرگ و فعال بین المللی قرار دارند

توضیحات تکمیلی این برج

برج ساعت که از جاذبه های گردشگری دبی محسوب می گردد بر طبق نوشته روزنامه تلگراف در میان 17 برج ساعت زیبای موجود در جهان قرار گرفته و از اماکنی است که مسافران تور دبی در مدت اقامت خود در این شهر حتما یک بار ان را می بینند .

میدان ساعت یا برج ساعت در نزدیکی مرکز خرید بزرگ و مشهور دی تو دی ، مرکز خرید سیتی سنتر دیره و همچنین مرکز خرید الرض الهدایا واقع شده است فروشگاه های دی تو دی با دارا بودن انواع کالاها چون کیف و کفش و پوشاک و وسایل تزیینی و وسایل اشپزخانه و… که با قیمت عالی و با کیفیت ارائه میشود نظر بسیاری از مسافران را به خود جذب کرده است.

هم چنین فروشگاه های مرکز خرید دی تو دی در فصول مختلف سال حراج های شگفت انگیزی می گذارند که می توان در این جشنواره ها کالاهایی با قیمت مناسب خریداری کرد

در اطراف برج ساعت هتل های سه ستاره فراوانی وجود دارد که امکانات رفاهی را در ختیار قرار می دهند

نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی

تور دبی

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :