021-41454

باغ وحش امارات

باغ وحش امارات

باغ وحش امارات

باغ وحش امارات

اگر به حیوانات علاقه مند هستید، به شما پیشنهاد می کنیم حتما از باغ وحش دبی دیدن نمایید. در این باغ وحش می توانید زیبایی های حیوانات را از نزدیک حس کنید.

باغ وحش دبی در یک و نیم کیلومتری دبی در امارت متحده واقع شده و در سال ۱۹۷۶ توسط شیخ  راشد بن مکتوم، حاکم اخیر دبی ساخته شده است.این باغ وحش در جمیرا است .

در طول دو سال اول که  کار خودش را آغاز کرده بود، تنها حیوانات محدودی مانند گربه های وحشی و میمون ها و حیوانات سم دار و هم چنین اکواریوم کوچکی با ماهی های اندکی  در آن وجود داشت. در طول سال های ۱۹۸۶ تا ۱۹۸۹ این باغ وحش دوباره بازسازی گردید و در سال ۱۹۷۱ مدیریت آن به دست شهرداری دبی سپرده شد.

امکانات مدرن باغ‌ وحش شامل گروهی از حیوانات است که با محیط امارات سازگار هستند و از سایر محیط‌ ها در سراسر جهان تقریباً ۲۳۰ گونه حیوان را در خود جای‌ داده است که از میان آن‌ ها ۲۴۸ پستاندار شامل روباه، کفتار ها ، شیر، پلنگ، یوزپلنگ درنده آمریکایی، شامبانزه ها  میمون ها گوزن، خرس‌ ها، خارپشت ها  زرافه ها و گوسفند ها  بربریم ها  می‌باشد.
گونه‌ های خطرناک شامل قره قاز ها ، ببر های بنگال، گوریل ها ، زیرگونه‌ هایی از گرگ های خاکستری و گرگ  های عربی، ببر سیبری و گربه های وحشی بومی گوردون می‌باشند.

عداد حیوانات در باغ‌ وحش حدود 118 گونه است که تعداد نهایی آن‌ ها 984 و تعداد گروهی آن‌ ها بر اساس گونه به شرح زیر می باشد

خزندگان به تعداد 311 و در حدود 21 نوع هستند

÷رندگان در 53 نوع و به تعداد 513 تا وجود دارند

و ÷ستانداران در حدود 160 عدد و 43 نوع هستند

بازدی از این باغ وحش می تواند لحظات لذت بخشی را برای شما رقم بزند

نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی

تور دبی

مطالب مرتبط

میزان اعتیاد در دو سه دهه اخیر بویژه با حضور و تنوع روز افزون مخدرهای صنعتی، باعث شده بسیاری از مردم جهان در کشورهای مختلف گریبانگیر آن شوند. با یزدان گشت سفیران همراه باشید تا 10 کشور با بیشترین اعتیاد مواد مخدر در دنیا را به شما معرفی کنیم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :