021-41454

باشگاه المیدان در دبی

باشگاه المیدان در دبی

باشگاه المیدان در دبی

دبی یک شهر مدرن و مجلل میباشد .این شهر که با احداث انواع هتلهای لوکس و شاهانه و انواع مراکز خرید و مراکز تفریحی و ورزشی توانسته است نظر بسیاری از مسافران را به خود جلب کند حال در زمینه ی ورزشی تمام تلاش خود را میکند تا به شهرت جهانی برسد . حکومت دبی در زمینه ی ورزشی سرمایه گذاری های بسیار بزرگی را انجام داده است که یکی از بزرگترین والبته موفق ترین انها این باشگاه میباشد . این باشگاه باشگاه اسب دوانی بسیار مجهز و در بالاترین حد استاندارد های جهانی میباشد که هر ساله مسابقات اسب دوانی در سطح جهانی در ان برگزار می شود.

باشگاه المیدان دبی یک پروژهی بسیار پر خرج و بزرگ میبود که با هدف احداث باشگاه اسب دوانی در دبی ,در سال ۱۹۸۱ میلادی افتتاح شد و بعد از ده سال تلاش و بهبود امکانات این باشگاه توانست به عنوان محل برگزاری مسابقات اسب دوانی در سطح جهان انتخاب شود.

این باشگاه در خود ۶۰ هزار صندلی بسیار راحت با دید عالی به میدان را دارد که علاقه مندان به تماشای مسابقات اسب دوانی را قادر میکند تمام طول ۲۴۰۰ متری مسیر مسابقه را به راحتی تماشا کنند.

معماری بنا

این باشگاه در خود ۲۸۵ سوییت مدرن و بسیار زیبا را دارد که به منظور اقامت تماشاچیان مسابقه در خود باشگاه احداث شده است.این باشگاه دارای تجهیزات بسیار خوب و عالی برای مربیان اسب ها و سوار کاران نیز می باشد و همچنین مجهز به مکانی مخصوص و ویژه برای نگه داری از اسب های اصیل میباشد.

باشگاه المیدان دبی خود این روزها به جاذبه ی گردشگری در دبی تبدیل شده است و بسیاری از افراد برای لذت بردن از مسایقات زیبای اسب دوانی به این شهر زیبا سفر می کنند.

 

کانادا تخصص ما است:

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :