021-41454

بازار ادویه دبی

بازار ادویه دبی

بازار ادویه دبی

دبی یکی از ان دست شهرها می باشد که در ان هر انچه فکر کنید گرد هم جمع شده است.در این شهر زیبا و بسیار دیدنی که به خوبی برای پذیرش مسافران تخصص پیدا کرده است انواع هتل های مجلل و زیبا با امکانات عالی و تعداد زیادی مراکز خرید زیبا و مراکز تفریحی و گردشگری در کنار بازار های زیبای این شهر مجموعه ای را به وجود اورده اند که نظر هر مسافری را به این شهر جلب می کند.

این بازار یکی از بازار های قدیمی و بسیار زیبا در این شهر است که هر ساله میزبان تعداد زیادی گردشگر و توریست در خود می باشد.

این بازار در همسایگی بازار طلای دبی که خود بازاری دیدنی و بسیار زیبا می باشد قرار دارد . بازار ادویه در دبی در منطقه ی دیره دبی قرار دارد که از مناطق قدیمی به شمار میرود و خود بازار ادویه نیز از قدیمی ترین بازار های شهر دبی است.

 

امکانات بازار

در این بازار علاوه بر انواع گوناگون ادویجات خوش رنگ و بو میتوانید انواع عطر و ادکلن را نیز بیابید . ادویه ها در رنگ ها و عطر های خارق العاده هر چه بیش از پیش این بازار را خاص و ویژه می کند.

در این بازار فروشندگان کار بلد و با سابقه به خوبی کالای مورد نظر شما را برایتان پیدا و به شما میدهند با بازدید از این بازار ها هر چه بیشتر میتوانید با فرهنگ و سنن مردم شهر دبی آشنا شوید.

این بازار مکانی ایده ال برای خرید و اشنایی با انواع ادویه جات و میوه های خشک و بوخور های خوشبو و خاص می باشد. در سفرتان به دبی از بازار های زیبای این شهر دیدن کنید و از پرسه زنی و امتحان کردن غذاهای لذیذ سنتی در اطراف این بازار ها لذت ببرید.این بازار ها مکان هایی بسیار ایده ال برای اشنایی بیشتر با زندگی اهالی دبی نیز می باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :